ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 مرداد 1398     |     کد : 188737

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اجازه نمی‌دهیم امنیت کشتیرانی در خلیج فارس مختل شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان در آب‌های خلیج فارس گفت: اجازه نمی‌دهیم امنیت کشتیرانی در خلیج فارس مختل شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان در آب‌های خلیج فارس گفت: اجازه نمی‌دهیم امنیت کشتیرانی در خلیج فارس مختل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با بیان اینکه توقف کشتی نفت‌کش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام مهم و به جایی بود، گفت: امروز ملت بزرگ ایران در پاسخ به هر اقدامی که دشمن علیه جمهوری اسلامی انجام دهد، جواب محکمی به آنها می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب می‌خواهند ملت را در برابر نظام اسلامی قرار دهند، ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی و فشار اقتصادی در صدد ضربه زدن به نظام و اتحاد ملی است.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه با عنایت خداوند و تدابیر رهبری این نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی شکست خورده و خواهد خورد، افزود: نیروهای مسلح و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشورمان همواره با مجاهد و از خود گذشتگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان ایستاده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران در اوج قدرت است، ادامه داد: مقاومت و پایداری مردم می‌تواند در تمام زمینه‌ها موجب پیروزی باشد.

وی سپس با اشاره به چهلمین سالروز اقامه نخستین نماز جمعه، این اتفاق را نمادی از اقتدار، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: نمازجمعه در ایران قرارگاه تقوا و بصیرت است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه امروز چشمان بیدار در درون و در مرزها، در شهرها و تمامی نقاط کشورمان آمده حراست و صیانت از انقلاب اسلامی هستند، گفت: اقتدار نیروهای مسلح به رخ جهانیان کشیده شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی و بزرگان کشور با وجود خیانت‌های منافقان سعی بسیاری برای اصلاح و هدایت آنان کردند که برخی از آنان توبه کردند و برخی دیگر نیز عداوت کرده و می‌کنند که سرانجام آنان نابودی خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملیات غرور آفرین مرصاد در سال ۶۷ سالروز عملیات مرصاد را تبریک گفت و از نقش شهید صیاد شیرازی در این عملیات تجلیل کرد و اظهار داشت: منافقان فریب خورده در سال ۶۷ با حمایت صدام ملعون درصدد هجوم به کشورمان و ضربه به انقلاب اسلامی بودند که با هوشیاری و اتحاد و نیز تدابیر امام راحل شکستی مفتضحانه خوردند.


نوشته شده در   جمعه 4 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode