ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 1 مرداد 1398     |     کد : 188701

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد:‏

لزوم نشاط در مبلغان دینی/راه ما همان راه گام دوم انقلاب خواهد بود

مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم نشاط لازم در مبلغان دینی تاکید کرد.‏

 مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم نشاط لازم در مبلغان دینی تاکید کرد.‏

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شعبانی عصر دوشنبه در تجمع فعالان فرهنگی و تبلیغی آذربایجان شرقی و آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: راه ما همان راه گام دوم انقلاب خواهد بود که البته محوریت اصلی برنامه‌ها با مخاطب قرار دادن جوانان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در برگزاری تمامی برنامه‌ها مساله نشاط دهی به جامعه و افراد از اولویت‌ها است که این امر نیز در گرو وجود یک مبلغ دینی بانشاط خواهد بود چرا که اگر مبلغان نشاط لازم را نداشته باشد، نمی‌توانند آن را به جامعه منتقل کنند.

حجت الاسلام شعبانی انجام امور فرهنگی با مخاطب جوان را از اولویت‌های مهم اداره کل دانسته و گفت: باید باور داشته باشیم که تبلیغ یک امر عمومی است و برای تبلیغات دینی نیازی به معمم بودن و حوزه رفتن نیست بلکه هر فردی در هر جایگاهی می‌تواند در این حوزه ورود یابد که خوشبختانه این امر در استان و شهر تبریز محقق شده است که امیدواریم در آینده گام‌های بهتری در این حوزه برداشته شود.

مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: باید برای گره زدن کارهای فرهنگی به خدمات اجتماعی که نیاز جامعه امروزی است، توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره‌ای به لزوم تلاش شبانه روزی در امور فرهنگی گفت: با روحیه کارمندی، کار فرهنگی عملی نمی‌شود پس تمامی فعالان فرهنگی و کارکنان تبلیغات اسلامی باید کمر همت بسته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات فرهنگی باشند.

حجت الاسلام شعبانی امور فرهنگی را نیازمند خلاقیت دانسته و گفت: هم اکنون در سازمانی حضور یافته‌ایم که پر از ظرفیت است و امیدواریم با دعای علما و مردم بتوانیم قدم‌های موثرتری در این راستا برداریم.

گفتنی است در این آئین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی را به حجت‌الاسلام حسن شعبانی واگذار کرد و از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در این جایگاه قدردانی شد.


نوشته شده در   سه شنبه 1 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode