ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 17 تير 1398     |     کد : 188541

استاندار آذربایجان شرقی:

هیچ فرصت شغلی در استان تعدیل نمی‌شود/ ساعت کاری ادارات به روال عادی باز می‌گردد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که هیچ فرصت شغلی در استان تعدیل نشده و نخواهد شد، گفت: از سال 92 تاکنون 650 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی استان تامین مالی شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که هیچ فرصت شغلی در استان تعدیل نشده و نخواهد شد، گفت: از سال 92 تاکنون 650 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی استان تامین مالی شده است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به وضعیت صنایع نساجی در استان گفت: مشکلاتی که در نتیجه تحریم‌ها به وجود آمده از جهتی باعث شده تا روی پای خود بایستیم و برخی صنایع نساجی استان که تعطیل شده بود، اکنون جان گرفته‌اند.
 
وی با تاکید بر رفع مسائل اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: علی رغم موقعیت ژئوپولیتیکی بسیار ویژه استان، آذربایجان شرقی امن ترین استان کشور بوده و همچنین پاکترین استان کشور است.
 
وی در ادامه به وضعیت اعتیاد در استان اشاره کرد و گفت: نرخ اعتیاد در کشور پنج و چهار دهم درصد بوده اما این میزان در استان ما برابر با یک و دو دهم درصد است؛ در خیابان‌های شهر نیز کودکان کار، متکدی و معتاد متجاهر دیده نمی‌شود، البته همین میزان کم نیز برای ما زیاد بوده و برای حل مسائل اجتماعی باید تلاش کرده و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را گسترش دهیم.
 
پورمحمدی با تاکید بر ضرورت حمایت بیشتر از تولید و صنعتگران، خاطرنشان کرد: هم اکنون 270 واحد تولیدی استان طرح توسعه داشته و سرمایه‌گذاری خارجی طی چهارماه گذشته نسبت به زمان مشابه سه الی چهار برابر بیشتر شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال جاری عنوان کرد و افزود: انتخابات از افتخارات و از ودیعه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و همه ساله بطور متوسط یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه به چهار کلمه شاه‌کلیدی وزرات کشور در مورد انتخابات اشاره کرد و افزود: سلامت انتخابات یکی از این شاه‌کلیدهاست که ما نیز باید تلاش کنیم و رعایت عدالت و بی طرفی کامل برای مجریان انتخابات از مهم‌ترین کلید واژه‌ها در این رابطه است.
 
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که امسال نیز انتخابات باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی نیز یکی از شاه‌کلیدهای انتخابات است که این میزان در انتخابات سال‌جاری به طور حتم بیشتر خواهد شد.
 
وی در خاتمه به اعمال تغییر در ساعات کاری طی روزهای اخیر در استان اشاره کرد و گفت: طبق نظر وزیر کشور به جز چهار استان که گرمای بالای دارند، ساعات کاری در باقی استان‌ها به روال عادی بازمی‌گردد و ما نیز این موضوع را از فردا لحاظ خواهیم کرد.
 
وی در ادامه به کسب رتبه اول کشوری توسط چهار موسسه تولیدی استان اشاره کرد و گفت: از تلاش و فعالیت این موسسات تولیدی قدردانی می‌کنیم و در این شرایط ویژه باید برای پیشبرد مسائل اقتصادی اهتمام بیشتری داشته باشیم.


نوشته شده در   دوشنبه 17 تير 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode