ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 16 تير 1398     |     کد : 188530

خبرنگاری سیاسی که تبدیل به نویسنده ای وسواسی شد / از بیخوابی های شبانه تا شهرت بین المللی

بسیاری از افراد که به عنوان خبرنگار سیاسی فعالیت می کنند، به عنوان افرادی با قلم های تند شناخته می شوند اما چارلز دیکنز یکی از جالب ترین استثناهای جهان روزنامه نگاری است که احساسی و درام ترین صحنه ها را در دنیای ادبیات بریتانیا خلق کرده است.


بسیاری از افراد که به عنوان خبرنگار سیاسی فعالیت می کنند، به عنوان افرادی با قلم های تند شناخته می شوند اما چارلز دیکنز یکی از جالب ترین استثناهای جهان روزنامه نگاری است که احساسی و درام ترین صحنه ها را در دنیای ادبیات بریتانیا خلق کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :بسیاری از افراد که به عنوان خبرنگار سیاسی فعالیت می کنند، به عنوان افرادی با قلم های تند شناخته می شوند اما چارلز دیکنز یکی از جالب ترین استثناهای جهان روزنامه نگاری است که احساسی و درام ترین صحنه ها را در دنیای ادبیات بریتانیا خلق کرده است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، بسیاری از افراد نمی دانند که چارلز دیکنز معروف در سالهای جوانی خبرنگار سیاسی بوده و سپس جذب دنیای رمان و ادبیات داستان نویسی شده است. این چهره سرشناس ادبیات جهان، اخلاق هایی خاص خود داشته که می توانند برای شما جالب باشند.

دیکنز به لحاظ اخلاقی چندان وفاداری نسبت به همسر خود نداشت و حتی به او خیانت می کرد، با این وجود او و همسرش ده فرزند داشتند. دیکنز از اختلال شخصیت وسواسی نیز رنج می برد و شاید بهتر باشد بگوییم همه اعضای خانواده از این ویژگی او رنج می بردند چرا که دیکنز برای نظافت اتاق بچه ها نیز قوانینی سخت تعیین کرده بود و هر نوع لک روی لباس بچه ها، نامرتب بودن ظاهرشان یا مواردی مشابه را تحمل نمی کرد.

خود او نیز وسواس شدید نظم و ترتیب داشت و گاهی در طول روز ده ها بار موهای خود را شانه می کرد یا لباس خود را تعویض می کرد. چارلز دیکنز فرد بی خوابی بود. درواقع دیکنز در شبانه روز بسیار کم می خوابید و ساعت های شب را به جای خوابیدن به قدم زدن در خیابان های تاریک می گذراند و عده ای نیز معتقدند ایده بخش های از کتاب های خود را از همین راه رفتن های شبانه به دست آورده است.

برخی نیز معتقدند وسواس دیکنز با خرافات آمیخته بود چرا که او عاشق یک کلاغ خانگی بود و حتی پس از مرگ کلاغ نیز آن را خشک کرده و در اتاقش نگهداری می کرد. دیکنز یکی از نویسنده های بریتانیایی بود که آثارش به سرعت در سراسر جهان مشهور شد و درواقع شهرت وی فراتراز حد انتظار شد.


نوشته شده در   يکشنبه 16 تير 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode