ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 تير 1398     |     کد : 188517

امام جمعه تبریز:

سخنان ترامپ افول قدرت آمریکا را نشان می دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سخنان ترامپ را نشانه افول قدرت آمریکا دانست و گفت: با اقدامات اخیر جمهوری اسلامی ایران و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آنها سردرگم شده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سخنان ترامپ را نشانه افول قدرت آمریکا دانست و گفت: با اقدامات اخیر جمهوری اسلامی ایران و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آنها سردرگم شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به مواضع اخیر ترامپ اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده لزومی ندارد نیروهای آمریکایی در غرب آسیا حضور داشته باشند.

وی افزود: سخنان ترامپ افول قدرت آمریکا را نشان می دهد و با اقدامات اخیر جمهوری اسلامی ایران و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آنها سردرگم شده اند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تمام نشدنی است، تاکید کرد: دستور توقیف اموال دولت ایران، تحریم نفت ایران، تحریم علیه مردم، حمله به طبس و حمایت سیاسی از بنی صدر از نمونه توطئه های آمریکا علیه ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: فتنه های سال های ۷۸ و ۸۸ با دخالت مستقیم آمریکایی ها در ایران برپا شد، اما ملت ایران با مقاومت، به همه اهداف خود دست خواهد یافت.

تاثیر انتخابات مجلس در انتخابات ریاست جمهوری آینده

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری با اشاره به انتخابات پیش روی عنوان کرد: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، اولین انتخابات بعد از ۴۰ سالگی انقلاب است.

وی افزود: باید مجلسی شکل بگیرد که در برابر دشمنان ایستادگی کند، انتخابات مجلس بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مردم داوطلبان انتخابات را رصد می کنند، از طرفی اهمیت این انتخابات به مراتب مهم و تاثیر گذار است.

وحدت بخش ترین و سیاسی ترین عمل در اسلام

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری با اشاره به آغاز اعزام حجاج ایرانی به مکه و مدینه تصریح کرد: ایجاد وحدت بین مسلمانان از اهداف برگزاری مراسم حج است و این مساله مهم در شرایط فعلی بسیار دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: حج وحدت بخش ترین و سیاسی ترین عمل در اسلام بوده و حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم از نتایج برگزاری مراسم حج است.

امام جمعه تبریز اذعان داشت: برائت از مشرکان در مراسم حج از اهمیت ویژه ای برخوردار است علیرغم اینکه دشمنان داخلی و خارجی، سعی در کم رنگ کردن این بخش از مناسک حج دارند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در خطبه های اول نیز بر ضرورت توجه به گسترش صله رحم تاکید کرد و گفت: برگزاری مهمانی ها به دور از تجملات باشد، چرا که لذت رفت و آمد ها در همان سادگی است.

وی افزود: سعی شود مراسم و مهمانی های خانوادگی را به شکل سنتی برگزار کنیم، در ماه مبارک رمضان قدیم الایام سفره های افطاری ساده بود اما تجمل گرایی و ریخت و پاش، مهمانی های امروز را تحت تاثیر قرار داده است.


نوشته شده در   جمعه 14 تير 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode