ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 تير 1398     |     کد : 188442

امام جمعه تبریز:

آمریکا در حال عقب نشینی است

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه آمریکا در حال عقب نشینی است، گقت: آمریکایی‌ها چنان احمق هستند که به گفته خودشان هم پایبند نیستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه آمریکا در حال عقب نشینی است، گقت: آمریکایی‌ها چنان احمق هستند که به گفته خودشان هم پایبند نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: آمریکا نباید در مورد حقوق بشر حرفی بزند چون خودش نقض کننده حقوق بشر است، مظلومیت افرادی که به وسیله پلیس آمریکا کشته می‌شوند در هیچ جا وجود ندارد.

وی افزود: از طرفی اینها آنقدر احمق هستند که به گفته‌های خودشان هم عمل نمی‌کنند این تحریم نه تنها کارکردی ندارد بلکه یک اقدام انفعالی خنده دار است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اگر مقاومت کنیم آمریکا و ایادی آمریکا شکست خواهند خورد، تاکید کرد: سپاه پاسداران را تحریم کردند و حالا اعلام کردند فرماندهان سپاه تحریم می‌شوند در حالی که در واقع همین سپاهی‌ها توسط آمریکا تحریم شده بودند و اینکه دوباره به فهرست تحریم اضافه کردند یعنی آمریکایی‌ها عقل ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه رهبرانقلاب فرمودند: آمریکا نمی‌تواند درباره حقوق بشر حرف بزند، گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، مشابه رفتار پلیس آمریکا در کشتار مردم خودشان در هیچ جای دنیا مشاهده نشده است، به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۷ فقط ۱۴ روز پلیس آمریکا دست به کشتار مردم نزد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مگر آمریکایی‌ها نبودند که مسافران بی گناه ایرانی را با موشک مورد هدف قرار دادند؟

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین اذعان داشت: زندگی رهبر انقلاب و اطرافیانش شفاف است، مقام معظم رهبری مانند سایر رهبران جهان نیست که ثروت اندوزی کنند زندگی ایشان در کمال سادگی است.

وی تحریم وزیرامور خارجه کشورمان را مغایر با قوانین بین المللی دانست و ادامه داد: آمریکایی‌ها آن چنان احمق هستند که به گفته خودشان هم پایبند نیستند، از دیدارهای مختلف هم این نتیجه گرفته می‌شود که آمریکا در حال عقب نشینی است.

حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم تاکید کرد: رئیس جمهور فرانسه از ترامپ می‌خواهد مقداری از تحریم‌ها را بردارد تا با ایران وارد مذاکره شود، معلوم است که اروپا اختیاری از خودش در مذاکره با ایران ندارد.

خطیب نماز جمعه این هفته تبریز با بیان انیکه اواخر امسال انتخابات مجلس برگزار می‌شود، گفت: مردم کسانی را انتخاب کنند که پایبند به نظام اسلامی و آرمان‌های حضرت راحل هستند.

وی بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: به کسانی در انتخابات رأی دهید که پایبند به نظام و انقلاب باشند، مردم باید با آگاهی و بصیرت بهترین افراد را برگزینند.

انقلاب اسلامی برگرفته از مقاومت ائمه معصومین است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌خواستند حکومت پیامبر (ص) احیا شود، ایشان مظهر امید صادق بودند که شیعه انتظار آن را می‌کشید.

وی افزود: تداوم مبارزه استراتژیک امامت ایجاد انقلاب توحیدی بود و امام صادق با همین هدف مشغول مبارزه شدند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: مردم زمان امام صادق (ع) حواسشان جمع نبود، دوران بنی عباس دوران آزمایش سخت بود به خاطر اینکه بنی عباس روزگاری در کنار امام صادق بودند و با بنی امیه جنگ کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نقش ویژه امام صادق (ع) در رسوایی حکومت بنی امیه تصریح کرد: دوران حکومت بنی عباس از بنی امیه هم سخت‌تر بود، انقلاب اسلامی هم برگرفته از مقاومت ائمه معصومین است.

وی بر ضرورت تبیین فرهنگ مقاومت و مبارزاتی امام صادق (ع) تاکید کرد: فرهنگ امام صادق باید به دنیا شناسانده شود، مبارزات علمی امام صادق (ع) انقلاب جدیدی در دوران مبارزاتی ایشان ایجاد کرد.


نوشته شده در   جمعه 7 تير 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode