ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 تير 1398     |     کد : 188433

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

حجاب و عفاف صورت و سیرت متقابل و متعامل انسان فضیلت محور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حجاب و عفاف را آینه تمام نمای وجود انسان فضیلت محور دانست و بر احیای زمینه های فطری حجاب و عفاف تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حجاب و عفاف را آینه تمام نمای وجود انسان فضیلت محور دانست و بر احیای زمینه های فطری حجاب و عفاف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی درمناسبتهای دینی، با بیان اینکه حجاب یک مسئله فرهنگی است، عنوان کرد: متأسفانه بعد فرهنگی مسئله حجاب در حاشیه قرار گرفته است؛ و باید به احیای باورهای فرهنگی و دینی حجاب و پیشینه پوشش در ایران توجه نمود.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از متولیان این حوزه، گام‌های مثبتی را در خصوص فرهنگ سازی انجام داده است.

وی در ادامه، با اشاره به لزوم به تقابل با هنجارشکنی‌های حوزه مسئله حجاب عنوان کرد: نیروی‌های انتظامی باید با هنجارشکنان مقابله کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین در خصوص طرح ناظر بیان کرد: این طرح فرصت مناسبی برای مقابله با کشف حجاب در داخل خودروها است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در بخش بعدی سخنانش ضمن تاکید بر نظرسنجی‌های انجام شده در خصوص مسئله حجاب گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده ۹۰ درصد مردم خواستار حجاب هستند؛ که این مسئله باید در قالب تجمع بانوان محجبه در روز حجاب و عفاف آشکار شود.

وی همچنین با اشاره به پیشینه حجاب در ایران گفت: ایرانی‌ها پیش از اسلام نیز دارای پوشش و حجاب بودند، که اسلام به این پوشش زینت بیشتری بخشیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجاب را صدفی برای مروارید خوانده و بر لزوم حفظ حجاب و عفاف در آقایان نیز تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید از فرهنگ ایرانی – اسلامی در مقابل تهاجم‌های فرهنگی غرب محافظت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان به مسئله حجاب گردشگران پرداخت و عنوان کرد: افزایش تعامل گردشگران با حجاب کامل از ضرورت‌های حوزه گردشگری است.

حسینی در پی مطالبه نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز در خصوص مسئله حجاب در خطبه‌های نماز جمعه، خواستار صدور بیانیه متدینین و محجبه‌های جامعه از سخنان معظم له شد.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 6 تير 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode