ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398     |     کد : 188334

جدیدترین ربات تحویل پیتزا از راه رسید

شرکت «نورو» نوعی ربات جذاب و خودران طراحی کرده که می تواند نسل جدیدی از تحویل و سفارش پیتزا را رقم بزند.

شرکت «نورو» نوعی ربات جذاب و خودران طراحی کرده که می تواند نسل جدیدی از تحویل و سفارش پیتزا را رقم بزند. این ربات جذاب به شکل آزمایشی در منطقه هوستون ایالات متحده فعالیت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :شرکت «نورو» نوعی ربات جذاب و خودران طراحی کرده که می تواند نسل جدیدی از تحویل و سفارش پیتزا را رقم بزند. این ربات جذاب به شکل آزمایشی در منطقه هوستون ایالات متحده فعالیت می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نورو شرکتی است که در حوزه سفارش پیتزا فعالیت می کند و اخیرا تصمیم گرفته از ربات ها برای این کار استفاده کند. ربات های این شرکت نقشی مهم در تحویل پیتزا ایفا خواهند کرد.

ربات های اصلی تحویل پیتزا در این شرکت با نام های R1 و R2 شناخته می شوند. ربات R1 دارای سیستمی هوشمند و محفظه نگهداری و تحویل کالا استو قرار است به حز هوستون در آریزونا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

جدیدترین ربات تحویل پیتزا از راه رسید

مشتریانی که پیتزا سفارش می دهند ربات هایی را در سطح شهر خواهند دید که قصد دارند پیتزاها را تحویل مشتریان دهند. نکته جالب تر این که مشتریان برای دریافت پیتزا  از یک کد خاص برای باز کردن قفل محفظه روبات استفاده می کنند تا سفارشات خود را گرم تر تحویل بگیرند. اما شاید برایتان سوال باشد این روبات ها چگونه مجوز تردد گرفته اند. ماه گذشته، واشنگتن اجازه داد تا آزمایشات سیستم های تحویل رباتیک در برخی از مناطق ایالات متحده اجرایی شود.

جدیدترین ربات تحویل پیتزا از راه رسید

پیش از این نیز شرکت هایی مثل امازون برنامه های تحویل هوشمند را مورد اجرا قرار دادند.افزون بر این سیستم تحویل خوراکی پیش از این نیز در دانشگاه های ویرجینیا مورد استفاده قرار گرفته بود. اما با این وجود همه گروه ها موافق فعالیت ربات ها نیستند. برای مثال منتقدین سیستم های تحویل مستقل شکایت دارند که ربات ها باعث ایجاد حوادث و کاهش فضا برای عابران پیاده در سراسر شهر می شوند. این در حالی است که تا کنون، هیچ حادثه ای بین رباتها و انسانها گزارش نشده است.

وسایل تحویل روباتیک از ترکیبی از سنسورها و دوربین ها، GPS و یادگیری ماشینی برای حرکت در میان جمعیت استفاده می کنند. آنها توانایی انطباق محیطی دارند و در نتیجه با موانع برخورد نمی کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode