ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 خرداد 1398     |     کد : 188267

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مذاکره با آمریکا نیاز به صداقت آنها دارد/ ترامپ دروغ می‌گوید

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مذاکره با آمریکا نیاز به صداقت آنها دارد، گفت: ایران هرگز فریب دروغ‌های آمریکایی‌ها را نمی‌خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مذاکره با آمریکا نیاز به صداقت آنها دارد، گفت: ایران هرگز فریب دروغ‌های آمریکایی‌ها را نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با بیان اینکه آمریکا دروغ می‌گوید که قصد مذاکره با ایران را دارد، گفت: آنها دروغ می‌گویند که به فکر نابودی انقلاب اسلامی و تغییر رژیم نیستند بلکه چون از این کار عاجز هستند.

وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی بدانند که توانایی نابود کردن انقلاب اسلامی را ندارند، گفت: بر اساس رهنمودهای رهبری، جنگی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا تهدیدهای آمریکا جنگ روانی بیش نبوده و هیچ آمادگی در آنان برای رویارویی با کشورمان وجود ندارد.

وی ادامه داد: روزی که آمریکا از برجام خارج شد و ترامپ آن را امضا کرد زمانی بود که اروپایی‌ها به آمریکا تعهد دادند ایران را در برجام نگه دارند و نگذارند ایران به فناوری هسته‌ای دست یابد تا مقاومت از بین برود ولی اکنون قضیه متفاوت است.

پورمحمدی افزود: حالا ۱۷ ماه دیگر انتخابات آمریکا برگزار می‌شود و عملکرد ترامپ و آمریکا و سیاستش از بین بردن فناوری هسته‌ای ایران بود که اکنون تلاش می‌کنند دوباره رأی بیاورند.

وی با بیان اینکه ترامپ و دوستانش دروغ می‌گویند، ابراز داشت: ایران هرگز فریب دشمن را نمی‌خورد. مردم و مسئولان ایران اسلامی با هوشیاری و بر اساس رهنمودهای رهبری در مقابل آمریکا مقاومت می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ترامپ فکر می‌کند که با باج خواهی و فشارهای اقتصادی می‌تواند ملت ایران را تسلیم خود کند، گفت: مردم ایران همواره مقاومت می‌کنند و پیروزی نهایی از آن مردم ایران است.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری گفت: پاسخ رهبر انقلاب به پیام ترامپ مبتنی بر کاهش مناسبات سیاسی ایران و آمریکا به ویژه در زمینه برجام بود. پاسخ‌های منطقی و غرور انگیز رهبر انقلاب اسلامی به نخست وزیر ژاپن نیز مایه افتخارآمیز هر ایرانی است.


نوشته شده در   جمعه 24 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode