ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 خرداد 1398     |     کد : 188001

مسوولان اقدام عملی برای کنترل تورم انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به جایگاه معنوی شب‌های قدر اظهار داشت: لیالی قدر مطلع نزول قرآن کریم و شب بخشش‌ها و مغفرت‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به جایگاه معنوی شب‌های قدر اظهار داشت: لیالی قدر مطلع نزول قرآن کریم و شب بخشش‌ها و مغفرت‌هاست.

وی با اشاره به جایگاه والای شب قدر تصریح کرد: این شب‌ها به نام حضرت زهرا (س) نیز معروف است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود افزود: متولیان مساجد باید با هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برای شب‌های قدر فرصت را برای حضور عموم مردم در مساجد فراهم سازند.

خطیب جمعه سردرود در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت سالروز شهادت اسوه تقوا و مجسمه زهد و عبودیت حضرت امیرالمومنین علی(ع) یادآور شد: غایت متعالی انقلاب اسلامی، برپایی حکومت اسلامی بر مبنای حکومت علوی بوده است.

وی با اشاره به شاخصه‌های حکومت علوی افزود: پایبندی کامل به اصول دین اسلام از مولفه‌های حکومتی حضرت (ع) بود که تمام امور حکومتی خود را در مسیر الهی قرار داده بودند.

جلیلی دومین شاخصه آن را اقامه قسط و عدل در جامعه دانست و تاکید کرد: علی (ع) نمود عدالت‌خواهی بودند که حتی در برابر زیاده‌خواهی اطرافیان خویش، به هیچ وجه از اصول الهی خویش دست برنداشتند.

امام جمعه سردرود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تبیین آرایش نظامی دشمن در عرصه‌های سیاسی و ... گفت: امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و در این بین اراده امت حزب‌الله منجر به پیروزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این پیروزی شروطی را نیز برای خود دارد وبا اشاره به آیه شریفه «اشدا علی الکفار ، رحماء بینهم» ابراز کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن از عوامل پیروزی اراده ماست.

جلیلی، دیگر مولفه پیروزی را عدم اعتماد به دشمن، اعتماد به نفس و اعتقاد به نصرت الهی دانست.

وی، اتکا به درون در عرصه‌های مختلف را بسیار ضروری توصیف کرد و با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی اظهار داشت: برخی به دنبال کشیدن قدرت نظامی به میز مذاکره بودند اما هیچ عقل سلیمی توان دفاعی خود را معامله نمی‌کند.

امام جمعه سردرود، قدرت اقتصادی را نیز از عوامل مهم پیروزی دانست و با اشاره به افزایش تورم و قیمت‌های برخی محصولات و کالاها، نظارت بیش از پیش بر بازار را مطالبه جدی از مسوولان دانست.

وی با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره شهدا عالیقدر این عملیات را گرامیداشت.


نوشته شده در   جمعه 3 خرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode