ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1398     |     کد : 187910

امام جمعه مرند: گزینه اصلی مردم ایران در برابر دشمن مقاومت است

امام جمعه مرند گزینه اصلی و قطعی ملت ایران و انقلاب اسلامی در برابر دشمن را مقاومت دانست.

 امام جمعه مرند گزینه اصلی و قطعی ملت ایران و انقلاب اسلامی در برابر دشمن را مقاومت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرند، ابراز داشت: رمضان ایام و فرصت مبارکی است و هر کسی تا می‌تواند باید از این ماه خدا استفاده کند و مبادا کسی حرمت شکنی کند.

وی افزود: روزه گرفتنی تنها گرسنگی و تشنگی کشیدن نیست بلکه باید همه نیازمندان حتی در سایر نقاط جهان را یاد کرد و در صورت امکان از کمک به آنها دریغ نکرد.

امام جمعه مرند تاکید کرد: باید بگوییم ما در مقایسه با شهدا و ایثارگران به جامعه چه خدمتی کرده ایم که این از نشان افراد متقی است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده همچنین با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: کمک به انسان‌هایی که بطور غیرعمد دچار گرفتاری و حبس شده اند بسیار ارزشمند است و برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان هر سال یکی از کارهای حسنه در این ایام به شمار می‌رود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: کمک به نیازمندان و ایتام موجب برکت مال در زندگی انسان می‌شود.

امام جمعه مرند با اشاره به میزان کمک‌های مردمی در جشن گلریزان سال گذشته عنوان کرد: در جشن گلریزان سال گذشته در شهرستان مرند بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جمع آوری و ۱۱ زندانی غیرعمد آزاد شده و به خانواده نیازمند ۱۰۰ ها زندانی کمک شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در خطبه دوم نیز با اشاره به برخی مسائل روز سیاسی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری گزینه اصلی و قطعی ما در برابر دشمن مقاومت است.

وی ادامه داد: حمله پهپادی یمنی‌های مظلوم به عمق استراتژیک عربستان و به آتش کشیده شدن بندرهای مهم امارات نشان داد که امریکا نمی‌تواند برای منطقه خاورمیانه امنیت بیاورد.


نوشته شده در   جمعه 27 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode