ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1398     |     کد : 187909

دشمن با هیاهو و جوسازی سعی در سیاه‌نمایی دارد/آمریکا دچار انزوای شدید در دنیای امروز است

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرصت ناب معنوی این ماه عزیز اظهار داشت: یکی از حسنات این ماه، افطاری دادن ساده بوده که در این بین اطعام افراد بی‌بضاعت بسیار مهم است.

به گزارش  خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرصت ناب معنوی این ماه عزیز اظهار داشت: یکی از حسنات این ماه، افطاری دادن ساده بوده که در این بین اطعام افراد بی‌بضاعت بسیار مهم است.
 
خطیب جمعه شهر سردرود با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به آیه تطهیر در قرآن کریم تاکید کرد: امام حسن(ع) شبیه‌ترین فرد در زمان خود به پیامبر اکرم(ص) است.

وی با اشاره به مقام متعالی آن امام همام در علم‌، زهد و کرامت به تجلیل و تکریم مقام آن امام عزیز در ۱۵ رمضان سالروز ولادت آن حضرت در جلسات وعظ و جشن فراخواند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود با گرامیداشت روز اکرام کمک به نیازمندان به‌صورت تامین نیازهای ریشه‌ای و اساسی آنان را بسیار ضروری توصیف کرد.

جلیلی با اشاره به ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی و با اشاره به تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی گفت: امروز ایجاد و توسعه زیرساخت‌های این عرصه از جمله بومی‌سازی شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های مجازی برای صیانت از هویت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بسیار ضروری است.

امام جمعه شهر سردرود تصریح کرد: فضای مجازی به قتلگاه فرهنگی و اخلاقی تبدیل شده است و این مهم هوشیاری و دقت عموم خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب بیان کرد: امروز از حیله‌های دشمن تغییر محاسباتی مسوولان و ایجاد تقابل بین مردم و نظام اسلامی است.

جلیلی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد هیاهو و جوسازی و با استفاده از حاکمیت رسانه‌ای سعی در سیاه‌نمایی و اعمال سیاست‌های خصمانه خود دارد در حالی که دشمن و در رأس آن آمریکا از لحاظ اجتماعی و سیاسی دچار انزوای شدید در دنیای امروز است.

امام جمعه شهر سردرود رفع موانع تولید، اعتماد به جوانان، مسکن سازی و درون‌نگری را از راهکارهای اساسی رفع مشکلات اقتصادی دانست.

وی، برجام را بهترین تجربه برای معطوف کردن نگاه‌ها به داخل و ناامیدی از اعتماد به دشمنان خارجی دانست.

امام جمعه شهر سردرود خرید محصولات داخلی، عدم توجه به شایعات مجازی و جلوگیری از اسراف و اشرافی‌گری را از وظایف مهم مردم در رفع موانع اقتصادی جامعه دانست.


نوشته شده در   جمعه 27 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode