ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398     |     کد : 187841

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس یک - ماشین سازی یک/ تعیین قهرمان به هفته آخر کشید

رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی در دقیقه ۲۹ زننده گل بازی را از زمین بیرون کشید و احسان تأییدی را به جای او به میدان فرستاد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل ماشین سازی با نتیجه تساوی متوقف شد تا سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک ‏‬ به پایان رسید. با این نتیجه پرسپولیس ۵۸ امتیازی شد تا شانس خود را برای قهرمانی در لیگ به هفته پایانی بکشاند.

جای کویتونگو (۱۶) برای ماشین سازی و علی علیپور (۸۱ - پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

برانکو ایوانکوویچ که در آستانه سومین قهرمانی متوالی با پرسپولیس در لیگ ایران قرار داشت، تیمش را با ترکیب بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی (۷۰ - سروش رفیعی) مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور روانه میدان کرد.

پرسپولیس در نیمه اول باوجود اینکه بازی را در اختیار داشت، با یک اشتباه نتیجه را واگذار کرد. در حالی که پرسپولیس از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد و حتی در دقیقه ۷ توسط بودیمیر صاحب یک موقعیت گلزنی شد، اما تیم ماشین سازی در دقیقه ۱۶ به گل رسید. این گل توسط جای کویتونگو و روی اشتباه سیدجلال حسینی به دست آمد تا این مهاجم خارجی ماشین سازی با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه پرسپولیس کند.

بعد از این گل، پرسپولیس چهره هجومی تری به خودش گرفت. ابتدا ضربه علی علیپور و سپس شوت محکم مهدی ترابی در دقیقه ۲۴ با اختلاف کم نسبت به دروازه ماشین سازی به اوت رفت. در دقیقه ۲۹ هم ضربه کاشته احمد نورالهی با اختلاف کم از کنار دروازه ماشین به اوت رفت.

رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی در دقیقه ۲۹ زننده گل بازی را از زمین بیرون کشید و احسان تأییدی را به جای او به میدان فرستاد.

در دقیقه ۳۵ بهترین موقعیت پرسپولیس به دست آمد. سیامک نعمتی شوتی به سمت دروازه ماشین سازی زد که توپ او ابتدا به بازیکن و سپس به تیرک دروازه حریف خورد و راهی کرنر شد تا نیمه اول با همان یک گل تمام شود.

در نیمه دوم جریان بازی در اختیار پرسپولیس بود. سرخپوشان برای جبران نتیجه کاملاً هجومی شدند ولی حملات آنها به خاطر دفاع فشرده و منسجم ماشین سازی نتیجه‌ای نداشت. در دقیقه ۵۶ ضربه سر نورالهی را دروازه بان حریف دفع کرد و سپس در کرنر برگشتی، شوت سیامک نعمتی به تیرک دروازه ماشین سازی برخورد کرد.

ماشین سازی در این نیمه بیشتر به ضد حملات چشم داشت تا بتواند گل دوم را هم به ثمر برساند. برانکو در دقیقه ۷۰ سروش رفیعی را به جای سیامک نعمتی وارد زمین کرد تا جان تازه ای به خط میانی تیمش بدهد.

پافشاری پرسپولیسی‌ها برای جبران نتیجه در دقیقه ۷۹ به یک ضربه پنالتی به سود سرخپوشان منتهی شد. این پنالتی با خطای مدافع ماشین سازی روی بودیمیر به دست آمد و علی علیپور در دقیقه ۸۱ این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در ادامه پرسپولیس بازهم برای به ثمر رساندن گل روی دروازه ماشین سازی فشار آورد و این فشار تا ثانیه‌های پایانی هم ادامه داشت ولی به خاطر خستگی بازیکنان و بی دقتی آنها باعث از دست رفتن فرصت‌ها شد.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 22 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode