ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398     |     کد : 187813

اروپا در دوراهی مهم قرار دارد

امام جمعه شهر سردرود با اشاره به تصمیم شورای امنیت ملی به توقف برخی تعهدات در چارچوب برجام گفت: امروز اروپا در دو راهی مهم قرار دارد که در ضرب‌الاجل دو ماهه جمهوری اسلامی باید، اعلام موضع قطعی کند.

 امام جمعه شهر سردرود با اشاره به تصمیم شورای امنیت ملی به توقف برخی تعهدات در چارچوب برجام گفت: امروز اروپا در دو راهی مهم قرار دارد که در ضرب‌الاجل دو ماهه جمهوری اسلامی باید، اعلام موضع قطعی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با گرامیداشت فرارسیدن ماه رمضان، ماه رحمت الهی و توصیه به نمازگزاران، استفاده از فرصت‌های معنوی این ایام، به کلام معنوی و ملکوتی کلام الهی اشاره و اظهار کرد: تشکیل جلسات جزءخوانی از فرصت‌های عالی این ماه مبارک است که مقدمه بروز و ظهور تعالیم قرآنی در متن زندگی فردی و اجتماعی را بیش از پیش فراهم می‌کند.

خطیب جمعه سردرود‌ در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با قاریان و فعالان قرآنی یادآور شد: انقلاب اسلامی جلوه‌ای از تعالیم قرآنی که مهم‌ترین ویژگی آن تشکیل حاکمیت بر مبنای قرآن است.

جلیلی تاکید کرد قرآن‌کریم عمق تعالیم و آموزه‌های زندگی متعالی را در بردارد و همه مفاهیم عالی در زندگی بشری همچون تفکر مقاومت در برابر باطل را آموزش می‌دهد.

وی تصریح کرد: امروز بیشترین تیراژ قرآن در کشور عربستان چاپ می‌شود اما آنان در عمل به مفهوم قرآن عاجز هستند، چرا که در برابر ظالم، ذلت را پذیرفته‌اند.

امام جمعه سردرود با اشاره به تصمیم شورای امنیت ملی به توقف برخی تعهدات در چارچوب برجام گفت: امروز اروپا در دو راهی مهم قرار دارد که در ضرب‌الاجل دو ماهه جمهوری اسلامی باید، اعلام موضع قطعی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر سردرود با اشاره به حفظ حرمت ماه رمضان، به مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد همچنین اصناف را به رعایت بیش از پیش انصاف دعوت کرد.

جلیلی، عموم مردم را به حضور پرشور در جلسات معنوی برگزار شده در این ماه به ویژه منابر و جلسات وعظ خصوصا در لیالی پر فیض قدر دعوت کرد.


نوشته شده در   جمعه 20 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode