ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1398     |     کد : 187703

مسوولان مرکزنشین ظرفیت عظیم، حیاتی و انسان‌ساز کشور را از دربه‌دری نجات دهند

امام جمعه بناب گفت: مسوولان مرکزنشین ظرفیت عظیم، حیاتی و انسان‌ساز کشور را از این دربه‌دری نجات دهند.

 امام جمعه بناب گفت: مسوولان مرکزنشین ظرفیت عظیم، حیاتی و انسان‌ساز کشور را از این دربه‌دری نجات دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: امروز افکار پاک علامه شهید مطهری در مراکز علمی اسلامی و غیراسلامی حضور داشته و آنها را تسخیر کرده است.

وی با اشاره به نقش برجسته معلمان در تعلیم و تربیت فرزندان این خاک و بوم اذعان کرد: معلم مسوولیت سنگینی عهده‌دار است و قطعاً حرکات، منش و گفتار معلمان بر روی دانش‌آموزان اثرگذار بوده و معلم در حساس‌ترین نقطه و جایگاه قرار گرفته است.

خطیب جمعه شهرستان بناب از آموزش و پرورش به عنوان سنگ بنای آینده کشور و مولد نام برد و افزود: اگر این تشکیلات در جایگاه واقعی خود قرار گیرد تمام معضلات کشور سر و سامان می‌گیرد ولی اگر برای تهیه تخته سیاه، گچ و سایر ملزومات دیگر دنبال این و آن برویم، باید منتظر سردرگمی و روزمرگی در این مجموعه عظیم انسان‌ساز باشیم.

 باقری‌بنابی همچنین با تأکید بر اینکه پیکره آموزش و پرورش در کشور باید اصلاح شود؛ گفت: باید مسوولان در تأمین نیازهای اساسی فرهنگیان قدم بردارند.

وی سپس با تبریک و گرامیداشت روز کارگر اذعان کرد: تمام روزهای سال باید به عنوان روز کارگر باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از تلاش های طاقت فرسای کارگران زحمتکش کشور تصریح کرد: چرخش حیات و زندگی یک ملت مرهون تلاش مردم آن ملت است.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و با بیان فیوضات این ماه گفت: بی‌اعتنایی به ماه مبارک رمضان هزینه‌های سنگینی برای انسان دارد و قداست و حرمت ماه مبارک رمضان چنین ایجاب می‌کند که قداست و حرمت این ماه فدای ساخت و ساز نشود و قطعاً هرگونه بی‌حرمتی به ماه مبارک رمضان خانه‌ها را ویران می‌کند.

وی از ریش سفیدان و معتمدان مساجد خواست هر قدر می‌توانند چراغ مساجد را روشن نگه دارند و مساجد را در اختیار اهالی و جوان‌ها قرار دهند و به هیأت‌های مذهبی نیز پیشنهاد می‌کنم سعی کنند برنامه‌های خود را در مساجد برگزار کنند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: استقلال و عزت این کشور و نظام مرهون مسجد است و با برقراری مساجد این نظام استمرار می‌یابد.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: به تشکل‌های حزبی، سیاسی و جناحی برای حفظ و نگهداری انقلاب اعتمادی نیست، از این رو استقلالی که با ایمان و اعتماد مردم به وجود می‌آید، ماندگار خواهد ماند.


نوشته شده در   جمعه 13 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode