ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 ارديبهشت 1398     |     کد : 187607

مساجد باید با ورود به فرهنگ عمومی شهر جریان‌ساز باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردرود ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، مساجد را سنگر فرهنگی برای انقلاب دانست و اظهار داشت: مساجد باید با ورود به فرهنگ عمومی شهر جریان‌ساز باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردرود ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، مساجد را سنگر فرهنگی برای انقلاب دانست و اظهار داشت: مساجد باید با ورود به فرهنگ عمومی شهر جریان‌ساز باشند.

خطیب جمعه سردرود اضافه کرد: والدین و فرزندان باید با حضور در نمازهای جماعت و جلسات مذهبی روحیه نشاط و آرامش را بر خانواده حاکم کنند و همین‌طور آموزه‌های دینی همچون حیا، غیرت، حجاب و نظم و انضباط جمعی و فردی در سایه بصیرت‌افزایی در مساجد میسر است.

جلیلی با تبریک روز معلم شهید مطهری را تئوریسین انقلاب معرفی کرد و تاکید کرد معلمان باید رسالت تعلیمی و تربیتی خود را به نحو احسن انجام دهند، چرا که همه سعادت‌ها و شقاوت‌ها کلیدش در دستان پر توان معلمان قرار دارد.

وی همچنین هفته کارگر را به تلاشگران عرصه تولید تبریک گفت و افزود: کارگران جزو مهم‌ترین ارکان پیشرفت هر کشور هستند که محور اصلی تحقق شعار امسال یعنی رونق تولید هستند.

امام جمعه سردرود  با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در برداشتن معافیت برخی کشورها از خرید نفت ایران تاکید کرد: به تعبیر رهبری هر مقدار بخواهیم و اراده کنیم ما نفت صادر می‌کنیم و این اقدامات تا بحال نتیجه نداده و از این به بعد هم اینگونه خواهد بود و اتفاقا این اقدامات اراده ما را برای فاصله گرفتن از وابستگی بودجه به نفت را جدی‌تر می‌کند.

جلیلی در پایان خطبه با تبریک انتصاب سرلشگر سلامی به فرماندهی سپاه، وی را در کنار سایر ویژگی‌ها دارای وجاهت علمی معرفی کردند که در مدیریت مانع هرگونه اقدامات عوامانه می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 6 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode