ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 ارديبهشت 1398     |     کد : 187552

طی پیامی اعلام شد

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت های خالصانه سردارجعفری

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از یک دهه مجاهدت خالصانه و بی‌ریا سردار سرلشگر پاسدار، محمد علی جعفری در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، خدمت مؤثر به مردم عزیز تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از یک دهه مجاهدت خالصانه و بی‌ریا سردار سرلشگر پاسدار، محمد علی جعفری در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، خدمت مؤثر به مردم عزیز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی پیامی از یک دهه مجاهدت خالصانه و بی‌ریا سردار سرلشگر پاسدار، محمد علی جعفری در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، خدمت مؤثر به مردم عزیز تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برادر ارجمند و مجاهد، سردار سرلشگر پاسدار، جناب آقای جعفری - زید عزه

سلام الله علیکم؛

از طرف خود و آحاد همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی، یک دهه مجاهدت خالصانه و بی‌ریا در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، خدمت مؤثر به مردم عزیز و سربازی پرتلاش در رکاب نایب امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به جنابتان تبریک و همچنین خداقوت عرض می‌کنم.

نظر به اشتراک افق مأموریتی مهم در هر دو مجموعه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص "گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی بر پایه خطوط ترسیم شده در بیانیه گام دوم"، سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در این عرصه و نیز در سایر عرصه‌های فرهنگی حائز اولویت در گام دوم انقلاب اسلامی، نهایت همکاری و هم‌افزایی را با آن نهاد مبارک معمول دارد.

امید آن که با اتکال به لطف خداوند متعال و دعای امام عصر (عج) - که امروز سالروز خجسته میلاد پرفیض و برکت ایشان بود - همگی گام‌های فرهنگی را در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی با سرانگشت هدایت رهبر فرزانه انقلاب محکم‌تر و سریع‌تر برداشته، بدین ترتیب شامل رضایت حضرتشان شویم. ان‌شاءالله


نوشته شده در   دوشنبه 2 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode