ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 فروردين 1398     |     کد : 187514

تجلیل امام جمعه بناب از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج)

امام جمعه بناب با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام عصر(عج) به تمام منتظران آن حضرت، از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کرد.

 امام جمعه بناب با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام عصر(عج) به تمام منتظران آن حضرت، از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه ابزار و سلاح امام زمان(عج) رعب حضرت است که به جان مستکبران و ظالمان جهان خواهد انداخت؛ اظهار کرد: البته با ظهور حضرت مهدی(عج)، ریشه استکبار و ظالم در سطح جهان خشکانده می‌شود و این یک وعده حتمی خداوندی است.

وی، از گسترانیده شدن عدالت به عنوان یکی از شاخصه‌های برجسته انقلاب و حکومت امام عصر(عج) نام برد و اذعان کرد: امنیت روی زمین فراگیر خواهد شد و ناامنی از روی کل زمین برچیده می‌شود و در کنار همه اینها به حکم حضرت در سراسر کره ارض خیمه‌ها تشکیل و در آنها با تشکیل کلاس‌ها و مدارس، معارف الهی و احکام علوم و دانش که گستره انسان و بشریت بوده، به اذن خداوند فراگیر خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام عصر(عج) به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: چقدر تشکر کنیم از زحمات خالصانه سربازان گمنام امام عصر(عج) و مجاهدت‌های خاموش این عزیزان که کارکنان خدوم وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بدون نام و نشان و بدون تعریف و تمجید، توطئه‌های اشرار را دفع می‌کنند و برای کشور امنیت به وجود می‌آورند.

باقری بنابی اضافه کرد: چقدر بجاست که برای تک تک عزیزان در وزارت اطلاعات دعا کنیم و به آنها خسته نباشید عرض کنیم.

وی سپس ضمن محکوم کردن عمل دولتمردان استکبار جهانی در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی تصریح کرد: سپاه معجزه تاریخ تشیع است و بشریت است، سپاهیان با عملکرد جهادی خود ثابت کردند که برادر پیامبر اکرم(ص) هستند و بزرگترین فخر و افتخار این نیروی الهی همین است که شیطان بزرگ با این نیرو نمی‌سازد و عصبانیت آمریکا نشانگر این حقیقت است که انقلاب اسلامی 40 سال است از صراط مستقیم دور نشده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از کمک‌رسانی مردم میهن اسلامی به هموطنان سیل‌زده کشور به ویژه از حضور اکیپ‌های طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب در قالب گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کشور تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 30 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode