ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1398     |     کد : 187421

امام جمعه شهر مهربان:

ترامپ با تصمیم احمقانه‌اش، به حیثیت نداشته آمریکا در جهان ضربه زد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به یکی از اتفاقات مهم روی داده در هفته گذشته اشاره و اظهار داشت: یکی دیگر از حماقت‌های رئیس جمهور آمریکا برای جهانیان ثابت شد و آن هم تروریست خواندن نیروی رسمی یک کشور توسط وی بود و این موضوع تاکنون در دنیا سابقه نداشته است و بدعت جدیدی بود که در دنیا بنا نهاده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهربان، ضمن سفارش خود و  نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به یکی از اتفاقات مهم روی داده در هفته گذشته اشاره و اظهار داشت: یکی دیگر از حماقت‌های رئیس جمهور آمریکا برای جهانیان ثابت شد و آن هم تروریست خواندن نیروی رسمی یک کشور توسط وی بود و این موضوع تاکنون در دنیا سابقه نداشته است و بدعت جدیدی بود که در دنیا بنا نهاده شد.

امام جمعه مهربان افزود: شکست‌های پی در پی ترامپ مقابل سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین دلایل این تصمیم می‌تواند، قلمداد شود و باید گفت که آمریکا از سپاه تاکنون سیلی‌های زیادی خورده است.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به اینکه نمی‌توان برای عصبانیت آمریکا از سپاه اندازه تعیین کرد، بیان کرد: سپاه در دهه نخست انقلاب دژی محکم و  سپر دفاعی و امنیتی بی‌نظیر در مقابل تمام آشوب‌ها، کودتاها و جنگ تحمیلی هشت ساله بود، ضمن آنکه در مقابل تحریم دشمن، کارنامه سپاه درخشان است و در خودکفایی و تامین قدرت بازدارندگی  و در خودکفایی اقتصادی نقش سپاه غیر قابل کتمان است که پالایشگاه ستاره خلیج فارس و چهار فاز از پروژه بزرگ نفت و گاز در پارس جنوبی از آن جمله است.

مرسلی افزود: سپاه از عوامل اصلی ضربه‌گیری تحریم آمریکا علیه ایران بود که خودکفایی بنزین آخرین شاهکار این جریان مقدس است.

امام جمعه مهربان با اشاره به اینکه در جریان بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل، سپاه در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: سپاه عامل اتحاد بین گروه‌های مختلف در حوادث گوناگون  است.

خطیب جمعه مهربان در ادامه ضمن برشمردن دستاوردهای مختلف سپاه در حوزه‌های مختلف در چهار دهه گذشته یادآور شد: آمریکا به شدت از قدرت سپاه به هراس افتاده است و به هر نحوی درصدد جلوگیری از گسترش قدرت سپاه در جهان است و با حماقت اخیر ترامپ رئیس جمهور احمق و دیوانه آمریکا، بیش از پیش حقانیت ایران اسلامی به جهانیان ثابت شد و ترامپ با تصمیم احمقانه‌اش، خود به حیثیت نداشته آمریکا در جهان ضربه زد.

 مرسلی افزود: همه دنیا بدانند که سپاه همه ملت ایران است، همه ملت ایران سپاهی هستند و همه دنیا متوجه باشند که به معنی واقعی کلمه، آمریکا محور تروریسم در جهان است و خود این کشور تروریسم‌پرور است.

امام جمعه مهربان افزود: آمریکا از این نکته مهم غافل است که مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای امسال بشارت داده‌اند که در دل مشکلات و  فشارها، فرصت‌های کم‌نظیری ایجاد خواهد شد.

خطیب جمعه مهربان با اشاره اینکه این اقدام ترامپ، زمینه محبوبیت نیروهای قدس سپاه پاسداران را به وجود آورده است، تصریح کرد: این بار نیز مکر آمریکا به خودش برمی‌گردد و شکست دیگری در پرونده‌های شکست این کشور استکباری و تروریسم‌پرور اضافه می‌شود.

مرسلی افزود: آمریکا گیج شده است و در حال بی‌هوش شدن است، مانند یک انسان بدون عقل عمل می‌کند.

امام جمعه مهربان در ادامه از اقدام مجمع تشخیص مصلحت نظام که مانع گیر افتادن در دام سناریوی لوایح FATF شد، قدردانی کرد.

خطیب جمعه مهربان تاکید کرد: اگر دولتمردان و مسوولان به شعار محوری و کلیدی امسال رونق تولید توجه کرده و آن را به معنی واقعی اجرایی و عملیاتی کنند، از تولیدکنندگان در مناطق شهری و روستائی و به ویژه کشاورازن حمایت شود ان‌شاءالله ضربه نهایی به آمریکا زده خواهد شد.

مرسلی با تبریک 11 شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) که به شایستگی روز جوان نامگذاری شده است، افزود: الگوی واقعی جوانان انقلابی کشورمان ،حضرت علی‌اکبر (ع) است.


نوشته شده در   جمعه 23 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode