ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 فروردين 1398     |     کد : 187395

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز پاسدار و جانباز؛

سپاه مدافع تیزبین امنیت کشور است

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز پاسدار، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در اعلام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی، پاسداران را مدافعان تیزبین امنیت کشور خواند.

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز پاسدار، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در اعلام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی، پاسداران را مدافعان تیزبین امنیت کشور خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

نام‌گذاری سوم شعبان، سالروز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار، فرصت مغتنمی برای بازخوانی و یادآوری حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های پاسداران حریم حرمت قرآن و ولایت و مدافعان تلاش‌گر و همیشه‌بیدار امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

پاسداران عزیز، مدافعان تیزبین نظم، آرامش و امنیت کشور در سراسر عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی بوده و در سال‌های اخیر نیز با تمام توان در مبارزه با گروه‌های سلفی و تکفیری، اقتدار خویش را به جهانیان نشان دادند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز به پاس‌داشت ایثار و از جان گذشتگی سردار رشید کربلا، بهانه‌ای است تا در این روز عزیز، سر تعظیم در برابر رشادت‌های جانبازان غیور فرود آوریم؛ مردان بزرگی که تبلور ایمان، خلوص، ایثار و پایداری در راه رضای حق تعالی هستند و اسطوره‌های مقاومت و فداکاری را تجسم عینی بخشیده‌اند.

رژیم جنایت‌کار و درمانده آمریکا، در اقدامی مضحک، نام سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده و کسانی را که علیه تروریست‌ها می‌جنگند تروریست می‌نامد که البته آزادی‌خواهان جهان به هیچ وجه این اباطیل را باور نخواهند کرد.

اینجانب با تبریک اعیاد فرخنده ماه شعبان و روزهای بزرگداشت مقام پاسدار و جانباز به تمامی پاسداران ایران اسلامی به ویژه لشکر همیشه‌پیروز عاشورا و جانبازان سرافراز و خانواده‌های این عزیزان، اقدام غیر دیپلماتیک دولت آمریکا را محکوم می‌کنم و یقین دارم به حکم وعده الهی، پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و استکبار و ایادی آن در پستوی تاریخ دفن خواهند شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode