ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 فروردين 1398     |     کد : 187272

عملیات لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های تبریز سرعت می‌گیرد

شهردار تبریز طی ابلاغیه‌ای به معاونین، شهرداران مناطق، و مدیران عامل سازمان های مسئول دستور داد پاکسازی و لایروبی کانال ها و مسیل ها سرعت گیرد.


شهردار تبریز طی ابلاغیه‌ای به معاونین، شهرداران مناطق، و مدیران عامل سازمان های مسئول دستور داد پاکسازی و لایروبی کانال ها و مسیل ها سرعت گیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در این دستورالعمل خطاب به معاونین، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان های آتش نشانی و مدیریت پسماند از آنان خواسته است که شخصا پیگیر و ناظر بر عملیات پاکسازی کانال ها و لایروبی مسیل های واقع در محدوده شهر تبریز باشند.

در این دستورالعمل ۱۰ بندی تاکید شده است که شهرداران مناطق ۱۰ گانه می بایست سریعا نسبت به بازدید از کانال ها و حصول اطمینان از بازبودن مسیر و لایروبی کامل آنها اقدام و گروه اگو با بکارگیری امکانات و تجهیزات موجود تشکیل شود.

شهردار تبریز همچنین آورده است که لایروبی کلیه کانال ها و مسیل های روباز و پوشیده در اولویت کاری مناطق قرار گرفته و با بسیج تمامی امکانات خدماتی و بسیج نیرو ها اقدامات لازم معمول گردد.

ایرج شهین باهر همچنین سازمان مدیریت پسماند را مامور کرده نسبت به نخاله برداری از اطراف مسیل ها و کانال ها و اطراف کنارگذرها اقدام کند.

وی همچنین یادآور شده است که کلیه امکانات مرتبط با تخلیه آب زیرگذرها و محل های تجمع آب آماده شده و در محل مشخصی در دسترس همکاران خدمات شهری و امداد رسان قرار گیرد.

در بند دیگر این ابلاغیه در خصوص وظایف معاونت خدمات شهری آمده است: کلیه امکانات و تجهیزات مناطق – سازمان ها و واحدهای تابعه در خصوص لایروبی کانال ها – رفع انسداد مسیل ها در اختیار حوزه معاونت خدمات شهری بوده و به محض نیاز و اعلام آن معاونت می بایست در محل های اعلامی استقرار یابد.

شهردار تبریز در ادامه از شهرداران مناطق خواسته است اخطارهای لازم به کلیه واحدهای مسکونی و خدماتی غیرمجاز احداث شده در محدوده و حریم کانال ها و مسیل ها را صادر کرده و پیگیری های لازم را نیز انجام دهند.

شایان ذکر است؛ عملیات گسترده خاکبرداری و لایروبی مسیل ها در ۱۰ نقطه از شهر تبریز از اوایل اسفندماه ۹۷ و در قالب طرح استقبال از بهار آغاز شده و هم اکنون نیز درحال انجام است. عملیات خاکبرداری، پاکسازی و لایروبی مسیل های شهر تبریز در شمال، جنوب، شرق و غرب تبریز با بکارگیری ۱۶۰ دستگاه کمپرسور و لودر در حال انجام است.

 


نوشته شده در   شنبه 10 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode