ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 فروردين 1398     |     کد : 187257

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال جدید تلاش کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال جدید تلاش کنند چراکه رونق تولید باعث شکوفایی اقتصاد کشورمان می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال جدید تلاش کنند چراکه رونق تولید باعث شکوفایی اقتصاد کشورمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با اشاره به اینکه سال جاری با عنوان سال رونق تولید توسط رهبر انقلاب نامگذاری شده است، ادامه داد: باید بخش خصوصی نیز برای تحقق شعار امسال تلاش کنند.

وی سپس با اشاره به اینکه صنایع نیز باید برای جلب رضایت مردم و کسب بازارهای داخلی و خارجی مناسب، کیفیت را مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: مردم، مسئولان، بخش‌های خصوصی و صنایع در راستای تحقق رونق اقتصادی و تولیدی تلاش مضاعفی داشته باشند.

آیت الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه برخی‌ها از ارزهای دولتی سو استفاده می‌کنند، گفت: متأسفانه عده‌ای نیز با سودجویی کامل، ارزهای دولتی ویژه کالاهای ضروری را در سایر مصارف و خرید کالاهای غیر از آن صرف می‌کنند که این امر موجب خسارت اقتصادی در کشور می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باید نظارت خود را به عرضه و تقاضای تولیدات داخلی بیشتر کنند، ادامه داد: گر واحدهای تولیدی در تولید محصولات داخلی دقت بیشتری داشته باشند مردم حتماً به طرف تولید داخلی خواهند رفت.

وی با تاکید بر اینکه سیل اخیر هشداری جدی بود، گفت: باید همواره برای بروز حوادث این چنینی آماده بود.

پورمحمدی با محکوم کردن اقدام جدید رئیس جمهور آمریکا در واگذاری جولان اشغالی به صهیونیست‌ها اظهار داشت: این اقدام ناشایست ترامپ در سایه سکوت گاوهای شیرده صورت گرفته است. فلسطین و جولان اشغالی بخش جدا نشدنی از سرزمین‌های اسلام هستند.

وی افزود: عدم ایستادگی کشورهای عربی منطقه زمینه ساز جرأت و جسارت بیشتر برای این رژیم شده است.


نوشته شده در   جمعه 9 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode