ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 اسفند 1397     |     کد : 187019

لیکنز، برنده دربی فوتبال تبریز شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد ماشین‌سازی عبور کند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد ماشین‌سازی عبور کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی دو بر صفر تیم تراکتور به پایان رسید.
 
ترکیب ماشین‌سازی:
فرناندو دخسوس، صادق رضانیا (46 محسن یوسفی)، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، سید احمد مهدی زاده، احسان علوان‌زاده (59 ااحسان تأییدی)، فرشاد سالاروند (57 سیدمحمد خرم‌الحسینی)، احمدرضا زنده روح، سعید مهری
 
ترکیب تراکتورسازی:
محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج صفی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی (76 علیرضا نقی‌زاده)، سوگیتا (76 ساسان انصاری)، اشکان دژاگه و استوکس
 
تراکتورسازان این مسابقه را بسیار بهتر از همشهری خود آغاز کردند و در همان دقیقه اول مسابقه، تا آستانه فروپاشی تیم حریف پیش رفتند و پس از چند حمله، بالاخره در دقیقه 23 توسط اشکان دژاگه به گل رسیدند تا نیمه نخست این بازی را برنده به رختکن بروند.
 
تراکتوری‌ها نیمه دوم بازی را بار دیگر هجومی آغاز کردند و در دقیقه 50 مسابقه، توانستند توسط آنتونی استوکس به گل برسند تا با حاشیه‌های امنیت بیشتری، بازی را ادامه دهند.
 
در ادامه، تلاش‌های دو تیم، ثمری نداشت و این بازی با پیروزی دو بر صفر شاگردان لیکنز به پایان رسید.
 
حاشیه‌های بازی:
*برخلاف سایر بازی‌های خانگی تراکتورسازی، استقبال کمی از این مسابقه به عمل آمده که این موضوع، یکی دیگر از تفاوت‌های دربی تبریز با سایر دربی‌هاست.
 
*حدود 200 هوادار ماشین‌سازی نیز در ورزشگاه حاضر شده‌اند و پرچم بزرگ سبزرنگی را نیز در جایگاه خود پهن کرده‌اند.
 
*از دیگر نکات جالب دربی تبریز، نبود هیچگونه حصار بین هواداران دو تیم است و برخی از هواداران تراکتور نیز در بین ماشین‌سازان نشسته‌اند.
 
*اشکان دژاگه بعد از یک جلسه محرومیت از حضور در ترکیب تیمش و غیبت در بازی مقابل سپاهان، به ترکیب اصلی تیمش برگشته است و در نیمه اول نیز موفق به گلزنی شد.
 
*عزیز معبودی و یوسف سیدی، دو بازیکن ماشین‌سازی که به علت محرومیت و مصدومیت، غایب این بازی هستند، از روی سکوها، نظاره‌گر کار تیمشان هستند.
 
*پنج دقیقه مانده به آغاز بازی دو تیم و در حالی که بازیکنان آماده ورود به زمین مسابقه بودند، سیستم‌ آب‌پاشی چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) شروع به کار کرد که در نوع خود جالب توجه بود.
 
*تقابل محمدرضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی با فرزندش عماد مهاجری که به عنوان مربی بدنساز و مترجم در تیم تراکتورسازی فعالیت می‌کند، از دیگر نکات جالب این بازی است.
 
*هنگام تعویض مسعود شجاعی، این بازیکن به هوای این‌که امروز هم میزبان بازی هستند، به اشتباه در حال رفتن به سمت نیمکت تیم ماشین‌سازی میزبان بود که خنده تماشاگران را در پی داشت.


نوشته شده در   جمعه 17 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode