ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 بهمن 1397     |     کد : 186784

امام جمعه بناب:

مردم ایران در ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان داد

حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار شهرستان بناب در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهار کرد: این حرکت الهی و اتفاق مبارک در این شرایط زمانی حمایت از اصل نظام و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار شهرستان بناب در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اظهار کرد: این حرکت الهی و اتفاق مبارک در این شرایط زمانی حمایت از اصل نظام و انقلاب بود.

امام جمعه بناب گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جواب قاطعی بود به پرحرفی‌های دشمنان نظام و این حضور باعث دلگرمی و عبرت شد برای دوستان نظام و سراسر دنیا که همیشه شکوه و عظمت ایران اسلامی را رصد می‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب از حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به عنوان یک معجزه الهی یاد کرد و افزود: در چنین برهه حساس و فشارهای روانی و تبلیغاتی دشمنان جز اینکه بگوییم این حضور یک امداد غیبی است، چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

باقری‌بنابی سپس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در جاده خاش – زاهدان و عرض تسلیت به بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تصریح کرد: دشمن بخاطر عدم توانایی در مقابله با جمهوری اسلامی به صورت رو در رو دست به چنین کار ذلیلی می‌زند و این نهایت درماندگی و بیچارگی دشمنان نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: باید به این واقعیت اذعان کنیم پرچمی که جمهوری اسلامی ایران برافراشته، پرچم توحید است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با اذعان به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان عروس خاورمیانه است؛ تصریح کرد: این دستاوردها در شرایطی نصیب این کشور شده که مملکت 40 سال است در تحریم به سر می‌برد، از این رو این ملت با وجود این تحریم‌ها پرچم توحید را در منطقه به اهتزاز درآورده و از آن پاسداری کرده است و برای تمام ملت‌های دیگر نیز اسوه و الگو شده و درس مقاومت داده و به ستمدیدگان جهان نیز درس شهامت داده است و از طرفی تمام طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان را در منطقه نقش بر آب کرده است.

باقری‌بنابی در ادامه با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری گفت: معظم له در این بیانیه وظایف و تکالیف را برای همه خصوصاً قشر جوان مشخص و ترسیم کرده است و تمام ملت وظیفه داریم برای وجود چنین رهبری آگاه و شجاع سجده شکر بجا آوریم.

وی یادآور شد: در 40 سال گذشته این نظام هزاران برکات داشته است و مسلماً نواقصاتی نیز داریم که آن هم تأسی از کم کاری و ناتوانی دولت‌های قبلی و فعلی و همچنین سنگ‌اندازی‌های دشمنان و بخشی نیز از ناحیه خود مردم بوده است که از اول خلقت بوده و غیرقابل اجتناب است.

امام جمعه بناب با گرامیداشت فرا رسیدن 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در سال 1356 و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این قیام گفت: این قیام به مناسبت چهلم قیام مردم قم بود که قیام مردم تبریز باعث شد به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت و شتاب بیشتری دهد.

باقری‌بنابی با تمجید از تلاش‌های مرزبانان کشور و مدافعان حرم تأکید کرد: چقدر نظام به آنها بدهکار است، از این رو همه ما وظیفه داریم برای آنها دعا و کمک کنیم.


نوشته شده در   جمعه 26 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode