ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 بهمن 1397     |     کد : 186783

امام جمعه شهر سردرود:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دستگاه محاسباتی دشمن را به چالش کشید

جت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و در ادامه بحث خانواده موفق در خطبه اول، چشم‌پوشی از عیوب یکدیگر را از شاخصه‌های خانواده موفق دانست و با اشاره به روایات معصومین (علیهم السلام) اظهار داشت: یکی از القاب عظیم الهی ستار العیوب بودن است‌ و این مهم در جامعه و بویژه در خانواده نقش بسزایی در روابط متقابل دارا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و در ادامه بحث خانواده موفق در خطبه اول، چشم‌پوشی از عیوب یکدیگر را از شاخصه‌های خانواده موفق دانست و با اشاره به روایات معصومین (علیهم السلام) اظهار داشت: یکی از القاب عظیم الهی ستار العیوب بودن است‌ و این مهم در جامعه و بویژه در خانواده نقش بسزایی در روابط متقابل دارا است.

وی با اشاره به آیه شریفه «والصالحت حافظات بالغیب» افزود: رازداری از توصیه‌های قرآنی و الهی و از ارکان حفظ چارچوب خانواده است.

جلیلی تاکید کرد: عیب پوشی به منزله نپرداختن به عیب نیست بلکه باید عیوب موجود درون خانواده با آرامش رفع شود.

خطیب جمعه سردرود در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت حضرت ام البنین (ع) و گرامیداشت روز مادران و همسران شهدا، حادثه تروریستی اخیر در جنوب شرق کشور را به خانواده معزز شهدا این حادثه تسلیت گفت.

جلیلی با اشاره به حضور کم نظیر و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: این حضور دشمن شکن بار دیگر دستگاه محاسباتی دشمن را به چالش کشید.

وی اظهار داشت: راهپیمایی اخیر نمود جمهوریت در نظام اسلامی، تجلی وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن بود و با زمان شناسی امت ولایتمدار ایران، امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی را در پی داشت.

امام جمعه شهر سردرود با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: همت و تلاش بی‌وقفه در مسیر حرکت الهی این انقلاب لازمه پیشرفت و توسعه خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات معظم له افزود: آمریکا مصداق بارز شرارت و خونریزی است که در تمام نا آرامی‌های چند دهه دنیا نقش داشته است.

جلیلی با اشاره به شهادت کودک مظلوم شیعه در عربستان و پرونده سیاه آمریکا در طول چهل ساله انقلاب تاکید کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های خصمانه و سیاستمداران پست آمریکایی که منشأ تروریسم در تمام دنیا هستند.

وی افزود : مرگ بر آمریکا بصیرت افزون و وحدت‌آفرین است و این شعار مقدس خط جداکننده مسیر حق و باطل است.

امام جمعه سردرود با اشاره به ۲۹ بهمن سالروز قیام تاریخی مردم تبریز و آذربایجان آن را حلقه مهم قیام مردم در ابتدای انقلاب دانست و آن را مطلع بصیرت، موقع شناسی، ایمان و مجاهدت مردم آذربایجان‌دانست.


نوشته شده در   جمعه 26 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode