ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 بهمن 1397     |     کد : 186773

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

اعتماد به جوانان تنها راه پیشرفت/نقش فعالان فرهنگی در افزایش امید

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در طول تاریخ شاهد بوده ایم، هرزمان که جوانان با امید به آینده پرچم داران کشور بوده اند، جامعه رو به پیشرفت سوق پیدا کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در طول تاریخ شاهد بوده ایم، هرزمان که جوانان با امید به آینده پرچم داران کشور بوده اند، جامعه رو به پیشرفت سوق پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی ظهر امروز در دیدار با فعالان فرهنگی شهر تبریز با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیان کرد: بیانیه تحلیلی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، اتفاقی پربرکت است که نیاز به حرکتی عمیق در جامعه دارد.

وی افزود: مردم ایران ۴۰ سال است که مبارزه را پذیرفته اند، و به این نتیجه رسیده اند که تا شرک و کفر و ظلم در جهان ریشه دوانده است، مبارزه ادامه خواهد داشت و تا زمانی که مبارزه ادامه دار باشد، نام جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: ما فرزندان همان امام راحلی هستیم که برای برافراشتن پرچم  «لا اله الا الله» بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری، سینه و آغوش خود را برای تیرهای دشمنان و حوادث روزگار سپر کردند، و همانند همه عاشقان شهادت برای درک درجه والای آن لحظه شماری می کردند.

قمی تأکید کرد: جنگ امروز، جنگ بین اراده ها و تحلیل ها است، و دشمن هر لحظه در تلاش است تحلیل هایی را، به وسیله فرهنگ و رسانه، به اذهان عمومی جامعه تزریق کند که با اسلام در تضاد است.

وی افزود: امروزه دستگاه تحلیلی و نظام محاسباتی بخش مهمی از جنگ نرم را شامل می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات اساسی مردم تصریح کرد: البته در طول ۴۰ ساله مبارزه با استکبار جهانی، ایران اسلامی در معرض شدید ترین صدمات قرار گرفته است، مردم تحت فشار قرار گرفته اند و گاهی مسئولین اشتباهات فاحشی را مرتکب شده اند، اما علی رغم تمام این موارد، وضعیت فعلی و راه پیش روی انقلاب اسلامی امیدوار کننده است.

قمی در پایان یادآوری کرد: اگر با دستگاه تحلیلی و نظام محاسباتی به صحنه امروز مناسبات جوامع بشری و انقلاب اسلامی ایران نگاه کنیم خواهیم دید که شرایط فعلی جامعه امیدوار کننده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode