ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397     |     کد : 186753

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد

فعالیت ۶۳۸ مجموعه قرآنی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از فعالیت ۶۳۸ مجموعه قرآنی در استان خبر داد و گفت: این مجموعه‌ها شامل خانه‌های قرآنی و موسسات قرآنی در سطوح مختلف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از فعالیت ۶۳۸ مجموعه قرآنی در استان خبر داد و گفت: این مجموعه‌ها شامل خانه‌های قرآنی و موسسات قرآنی در سطوح مختلف است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۸۶ موسسه فعال قرآنی در سطح استان فعالیت می‌کنند که سالیانه به ۳۰ هزار قرآن آموز در سطوح مختلف آموزش می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این‌که سالیانه به ۳۰۰ نفر در استان آموزش‌های تخصصی قرآنی ارائه می‌شود، گفت: تاکنون ۵۱۵۰ نفر در استان آموزش‌های لازم برای دوره تربیت مربی را گذرانده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که ۴۰ سالگی انقلاب، سال پویایی و بالندگی انقلاب است، خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی دارایی‌های چون علامه طباطبایی در حوزه تفسیر قرآن و وحید غفران‌نیا به عنوان اولین حافظ خردسال قرآن کریم را دارد و امید است به سهم خود بتواند منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی را نیز محقق کند.

حافظ کل قرآن و مدیر موسسه قرآنی آوای آسمانی تبریز نیز در این همایش اظهار کرد: این موسسه در شهرستان‌های استان فعالیت کرده و حتی در مشهد مقدس نیز با بیش از ۵۰۰ قرآن آموز فعالیت می‌کند.

یحیی راثی افزود: موسسه قرآنی آوای آسمانی تبریز توانسته ۱۰۰ حافظ کل قرآن و هزاران حافظ جزء تربیت کند.

گفتنی است، همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی در سالن همایش مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. در این همایش گروه استعدادهای قرآنی خانه قرآن حسین بن علی(ع) به اجرای همخوانی پرداخته و در پایان نیز از ۴۰ چهره قرآنی استان تجلیل بعمل آمد.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 24 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode