ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397     |     کد : 186750

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

بانوان را جدی می گیریم/ بدون تحصیلات حوزوی هم می توان مبلغه بود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز باید بانوان را جدی بگیریم به خاطر اینکه از لحاظ تاثیرگذاری بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت تاثیر بانوان فرهیخته هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز باید بانوان را جدی بگیریم به خاطر اینکه از لحاظ تاثیرگذاری بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت تاثیر بانوان فرهیخته هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ظهر امروز در نشستی صمیمی با اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان آذربایجان شرقی اظهار کرد: توجه به مکتب امام خمینی (ره) که یک فهم کامل از اسلام ناب محمدی است، می تواند برای جامعه نجات بخش و گره گشا باشد.

وی توجه به بانوان را یکی از اصول مکبت امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: این اقشار مختلف جامعه هستند که باید وظیفه مهم تبلیغ را به دوش بگیرند و بانون به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه در این موضوع محوریت دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه خطاب به بانوان حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: برای مبلغه بودن لازم نیست که حتما تحصیلات حوزوی داشته باشید و هرکس که به جرعه ای از معارف اسلام ناب دست پیدا بکند، در قبال تبلغ دین وظیفه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز باید بانوان را جدی بگیریم به خاطر اینکه از لحاظ تاثیرگذاری بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت تاثیر بانوان فرهیخته هستند.

حجت الاسلام والمسلین قمی با اشاره به اینکه در دوره پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی توقع و امید بیش تری از بانوان می رود، گفت: امروز ۵۵هزار فارغ التحصیل خانم از حوزه های علمیه کشور داریم اما باید این جمعیت در جامعه بیش از پیش تاثیرگذار باشند و فضای مجازی می تواند یکی از عرصه های فعالیت بانوان باشد.

وی همچنین تاکید کرد: بانوان به عنوان فرماندهان جنگ نرم در دوره جدید انقلاب اسلامی وظایف سنگینی بر دوش دارند.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode