ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 بهمن 1397     |     کد : 186702

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

توجه به زندگی فاطمه(س) نباید تنها به ایام فاطمیه محدود شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نباید در ایام فاطمیه به فکر حضرت فاطمه(س) باشیم گفت: هر لحظه از زندگی حضرت فاطمه(س) درس برای مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نباید در ایام فاطمیه به فکر حضرت فاطمه(س) باشیم گفت: هر لحظه از زندگی حضرت فاطمه(س) درس برای مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی شامگاه دیروز شنبه در همایش طلایه‌داران فاطمی که در مسجد صاحب‌الامر (عج) اهر برگزار شد با اشاره به ارتباط هیچ پدر و دختری همانند ارتباط پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نبود، اظهار داشت: هیچ‌کدام از ما مسلمانان قابله مقایسه با ارزش‌های اخلاقی بانوی دو عالم نیستیم.

وی افزود: هر بار که در اقامه نماز تسبیحات حضرت فاطمه سلام الله علیها را می‌خوانیم ثواب نمازمان هزار برابر می‌شود، و صد البته باید حضرت فاطمه(س) را الگوی زندگی‌مان قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر به دور اول زندگی حضرت فاطمه سلام‌الله علیها نگاه کنیم پر از درس برای ماست.

حسینی بابیان اینکه تربیت حضرت فاطمه(س) پیش از ولادت ایشان آغاز شده بود، گفت: وقتی آن آقایی می‌گوید عزم‌مان را جزم کرده‌ایم تا بانوان به ورزشگاه‌ها بروند به معنی آن است که هنوز به سبک زندگی حضرت فاطمه(س) آشنا نشده‌ایم.

علت ظهور بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بی‌توجهی به سبک زندگی اسلامی است

وی، علت اصلی بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را بی‌توجهی به سبک زندگی اسلامی عنوان کرد، گفت: نباید تنها در ایام فاطمیه به فکر حضرت فاطمه(س) باشیم چون هر لحظه از زندگی این بانوی بزرگوار می‌تواند درس عبرتی برای‌مان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به نامه وزرای دولت به مقام معظم رهبری در خصوص تصویب لوایح FATF افزود: آن نامه به مقام معظم رهبری بی‌شرمانه بود و قصد دارند خواسته خود را تحمیل کنند.

حسینی با انتقاد از تشکیل صف‌های طولانی برای خرید گوشت، ابراز داشت: منصفانه نیست به خاطر بی‌تدبیری برخی‌ها مردم در تنگنا قرار گیرند این در حالی است ۸۰ درصد شاید هم بیشتر مشکلات اقتصادی و معیشتی نتیجه بی‌تدبیری برخی از مسئولان است.


نوشته شده در   يکشنبه 21 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode