ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 بهمن 1397     |     کد : 186673

امام جمعه بناب:

گروه ها و احزاب سیاسی نباید برای حذف همدیگر در زمین دشمن بازی کنند

امام جمعه بناب گفت: روز 22 بهمن روز اسلام و روز شکرگزاری است، لذا مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان با حضور باشکوه در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن با برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دشمنان نظام را مأیوس و ناامید خواهیم کرد.

 امام جمعه بناب گفت: روز 22 بهمن روز اسلام و روز شکرگزاری است، لذا مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان با حضور باشکوه در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن یوم الله 22 بهمن با برگزاری جشن بزرگ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دشمنان نظام را مأیوس و ناامید خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: پروردگار متعال دو موضوع بسیار مهم را مورد تأکید قرار داده است، یک یادآوری و قدرشناسی نعمت و دوم ایستادگی در پای عهد و پیمان لذا این ملت برای دفاع از این انقلاب و اسلام خون‌های زیادی تقدیم کردند و همواره پای انقلاب خواهند ماند.

وی اذعان کرد: امت اسلام برای تحقق نظام اسلامی 1400 سال شهادت و محرومیت کشیدند و در اثر 1400 سال سرمایه گذاری این سرمایه 40 سال است به ثمر نشسته و باید این ودیعه گرانقیمت را به صاحب اصلی آن امام عصر(عج) تحویل دهیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با تشریح بخشی از دستاوردهای نظام اسلامی افزود: برای دیدن عظمت، صلابت و عملکرد انقلاب اسلامی باید از بالا نگاه کرد، انقلاب اسلامی تمام قدرت های بزرگ را بیچاره و مبهوت کرده است و به ایران و ایرانی شرافت و شخصیت داده و ایران فراموش شده و مستعمره انگلیس آن زمان امروز به یک ابرقدرت تبدیل گشته است.

 باقری بنابی همچنین گفت: هر قدرت و هر جریانی که بخواهد به جمهوری اسلامی خیانت کند، نابود شدنی است و البته و صد البته با همه این دستاوردهای بی شمار و کارهای معجزه آسا که در کشور صورت گرفته، هنوز با جایگاه مدنظر امام راحل و مقام معظم رهبری فاصله زیادی دارد.

وی سپس با اذعان به اینکه برخی در داخل بیان می کنند خباثت، دزدی و اختلاس چه سنخیتی با نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: قطعاً این چنین پدیده های شومی با روح جمهوری اسلامی سنخیتی ندارند و ابداً نباید چنین کارهایی صورت بگیرد اما اگر طول تاریخ را مطالعه کنیم در لابلای هر جریان حقی، یک عده افراد سوءاستفاده‌گر پیدا شده و در صدر اسلام نیز چنین افراد فرصت طلبی وجود داشته اند و انقلاب اسلامی نیز نمی تواند خالص تر از آنها باشد.

امام جمعه بناب افزود: قطعاً چنین مسائلی در سایر ممالک دنیا نیز وجود دارد ولی به اندازه کشور ما آن را رسانه‌ای نمی‌کنند و به آن دامن نمی‌زنند و در آن کشورها احزاب و گروه های سیاسی برای حذف رقیب به سر و کله هم نمی‌کوبند، اما گروه های سیاسی و فعالان سیاسی داخل کشور مع‌الأسف برای کوبیدن رقیب تمام منفی‌ها را بزرگنمایی کرده و طوری وانمود می‌کنند که انگار در این کشور هیچ اقدام مثبت و شایسته ای صورت نگرفته است!

باقری بنابی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب قطعاً در 30 سال گذشته وظیفه خطیر خود را به نحو شایسته و مطلوب انجام داده‌اند، خطاب به گروه‌های سیاسی گفت: گروه‌های سیاسی نباید در زمین دشمن بازی کنند؛ انتقاد آزاد است و باید باشد ولی انتقام حرام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با انتقاد از عملکرد و قلمفرسایی برخی روزنامه‌ها برای سیاه جلوه دادن عملکرد نظام در کشور تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به مرز کمال رسیده است و 40 سال است علیرغم تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها به قله‌های بزرگی دست یافته و از پیشرفته‌ترین کشورهای منطقه از لحاظ علمی و صنعتی است و قابل انکار نیست که به لحاظ مسائل اقتصادی در حالت جنگ هستیم و اگر ملت مقاومت کنند، از این جبهه نیز به حول و قوه الهی عبور خواهند کرد.


نوشته شده در   جمعه 19 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode