ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 بهمن 1397     |     کد : 186672

امام جمعه شهر مهربان:

۲۲ بهمن تجدید بیعت امت با ولایت و رهبری است

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‌ و دعوت از عموم مردم ولایت مدار ایران اسلامی برای شرکت در این راهپیمائی گفت: ۲۲ بهمن‌ تجدید بیعت امت با ولایت و رهبری است.

 امام جمعه شهر مهربان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‌ و دعوت از عموم مردم ولایت مدار ایران اسلامی برای شرکت در این راهپیمائی گفت: ۲۲ بهمن‌ تجدید بیعت امت با ولایت و رهبری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و وطن و امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) را گرامیداشت و به روح مطهرشان درود و صلوات فرستاد.

امام جمعه مهربان، با اشاره  به تحقیر ملت ایران در دوران از قبل انقلاب افزود: انقلاب اسلامی ایران نتیجه تحقیر تاریخی ملت ایران است و این ملت بزرگ نشان داده است که به شدت از تحقیر متنفراست و در هیچ دوره‌ای نباید تحقیر شود و این ملت  برای شکوه و عظمت کشور از خون و جان خود نیز می‌گذرند.

خطیب جمعه مهربان، تحقیر علمی ملت ایران را از بالاترین تحقیرها عنوان کرد و افزود: 500 سال ملت ایران از علوم جهانی عقب نگه داشته شد و نه تنها از صنعت و فناوری در این کشور خبری نبود بلکه ساده‌ترین و حتی سواد خواندن و نوشتن را هم نداشتند.

مرسلی، تحقیر در  تصمیم‌گیری‌ها را از دیگر تحقیرهای ملت ایران در دوران طاغوت عنوان کرد و افزود: هر چه از آمریکا و انگلیس لیست می آمد مجبور بودند اجرا کنند.

امام جمعه مهربان با اشاره به حضور  54 هزار مستشار آمریکایی در ایران قبل از انقلاب اظهار داشت: تحقیر صنعتی ایران در زمان طاغوت بیداد می‌کرد و هیچ صنعتی را وارد این کشور نکردند و به برکت انقلاب ما خود را به کشورهای برتر دنیا رساندیم که موفقیت دانشمندان ایران  اسلامی در علوم فضا و ماهواره و در علوم نظامی از آن جمله است علیرغم آنکه ما در اول انقلاب جنگ تحمیلی هشت ساله را تجربه کردیم.

خطیب جمعه مهربان، علم هسته‌ای صلح‌آمیز را از بزرگترین افتخار ملت ایران  عنوان کرد و افزود: هفته گذشته بر این افتخار ما با اعتراف دشمنان افزوده شد به طوری که سازمان سیا یا همان سیستم اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد که ایران به هیچ وجه به فکر بمب اتمی نیست و این اعترافات باعث شد تا رئیس‌جمهور آمریکا بدترین توهین‌ها را به آنها کند که شما احمق هستید و دوباره باید بر سر کلاس درس بروید و از اول شروع کنید و هیچ چیز نمی‌فهمید.

مرسلی تاکید کرد: ما تنها در جایی نتیجه گرفته و می‌گیریم که انقلابی عمل کنیم و از دشمن نهراسیم و مقاومت کنیم.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به اینکه اروپا 3 هزار دانشکده دارد و برای 30 سال بعد برنامه‌ریزی کرده است چرا به یکباره در مقابل ایران اسلامی منفعل شده است، تصریح کرد: وقتی دیدند مجمع تشخیص مصلحت نظام بطور جدی وارد بحث لوایح FATF شده است مجبور به عقب‌نشینی شدند و اروپا با این کار هیبت آمریکا را در جهان شکست و این در حالی است که تحریم آمریکا فشار حداکثری  این کشور علیه ملت ایران بود.

مرسلی با اشاره به جنگ داخلی در کشور آمریکا افزود: یکی از تحلیلگران سیاسی آمریکایی نوشته است ، ایران بزرگترین جنگ را به داخل آمریکا انداخته است.

امام جمعه مهربان، ناکام گذاشتن برنامه‌ها و انتظارات دشمن، تجلی وحدت و همبستگی 40 ساله ملت ، تجلی مردم سالاری دینی،  آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب، بیعت نسل چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت با مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی را از جمله دلایل اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با توجه به شرایط کشور در سطح داخلی و عرصه مواجهه با جبهه استکبار جهانی عنوان کرد .


نوشته شده در   جمعه 19 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode