ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1390     |     کد : 18650

نبايد در كشور القاي دودستگي و تنش شود

رهبر معظم انقلاب در ديدار وزير كشور و جمعي از فرماندهان نيروي انتظامي: نبايد در كشور القاي دودستگي و تنش شود .شرايط كشور بسيار آرام و روحيه مردم مستحكم است.

رهبر معظم انقلاب در ديدار وزير كشور و جمعي از فرماندهان نيروي انتظامي: نبايد در كشور القاي دودستگي و تنش شود .شرايط كشور بسيار آرام و روحيه مردم مستحكم است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي بعد ازظهر ديروز در ديدار وزير کشور و جمعي از فرماندهان و مسئولان نيروي انتظامي، تأمين امنيت به‌ويژه امنيت اخلاقي و رواني جامعه را از مهمترين وظايف نيروي انتظامي دانستند و با اشاره به مسئوليت سنگين رسانه‌ها، مطبوعات، گروه‌ها و افراد تأثيرگذار براي حفظ آرامش رواني مردم، تاکيد کردند: شرايط کنوني کشور بسيار آرام و مناسب و روحيه مردم هم مستحکم است، بنابراين مسئولان، نخبگان سياسي و فرهنگي و فعالان مطبوعات و رسانه‌هاي مجازي نبايد به گونه‌اي سخن بگويند و يا مطلبي منتشر کنند که القاي نبود آرامش و دودستگي در کشور شود زيرا اين موضوع، خلاف واقع است.

ايشان با اشاره به سخنان روز شنبه خود درمورد برخي مسائل روز، افزودند: متأسفانه برخوردي که برخي روزنامه‌ها با اين سخنان کردند، به جاي القاي آرامش در کشور، القاي دوگانگي و دعوا را مي‌کرد.

رهبر معظم انقلاب خطاب به صاحبان قلم و تريبون خاطرنشان کردند: نبايد به گونه‌اي صحبت و يا مطلبي نوشته شود که القاي تنش و درگيري در جامعه باشد، زيرا اين موضوع، خلاف شرايط کنوني کشور است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با يادآوري برخي اختلاف نظرها ميان مسئولان و فعالان سياسي در دوران امام(ره) افزودند: امام بزرگوار در آن دوران بارها خطاب به مسئولان مي‌فرمودند: «در جلسات هرچه مي‌خواهيد بگوييد، اما آن را به جامعه نکشانيد زيرا مردم گناهي ندارند.»

ايشان با اشاره به تلاش رسانه‌هاي بيگانه براي بزرگنمايي برخي اختلاف نظرها، تأکيد کردند: نبايد از گفته‌ها و يا نوشته‌هاي ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف نظري است نبايد جلوي مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه‌هاي بيگانه داد.

رهبر معظم انقلاب اسلامي با اشاره به روحيه بسيار خوب و مستحکم مردم افزودند: آرامش موجود در جامعه و حرکت محکم و آگاهانه مردم به سمت آرمان‌ها چيزي جز لطف و عنايت و قدرت خداوند متعال نيست و بايد اين نعمت را قدر

دانست.حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در بخش ديگري از سخنان خود با قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي فرماندهان و کارکنان نيروي انتظامي در تعطيلات سال نو و همچنين در طول سال گذشته خاطرنشان کردند: مردم اين تلاش‌ها و خدمات را مي‌بينند و قدردان آن نيز

هستند.

ايشان يکي از مهمترين وظايف نيروي انتظامي را ايجاد امنيت در جامعه به ويژه امنيت اخلاقي و رواني برشمردند و افزودند: امنيت اخلاقي در جامعه به معناي آن است که مردم دغدغه‌اي درخصوص احتمال انحراف اخلاقي فرزندان خود در جامعه نداشته باشند.

رهبر معظم انقلاب يکي از ضروريات برقراري امنيت اخلاقي در جامعه را ايجاد مصونيت در درون نيروي انتظامي دانستند و تأکيد کردند: اين مصونيت دروني جز با چنگ زدن به ريسمان توفيق و فضل الهي به دست نمي‌آيد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي وضع نيروي انتظامي را نسبت به گذشته بسيار رو به جلو ارزيابي کردند و افزودند: فرماندهان و مسئولان نيرو نبايد به حد کنوني قانع باشند، بلکه بايد براي رسيدن به قله، همت

کنند.ايشان همچنين از هماهنگي موجود ميان وزارت کشور و نيروي انتظامي اظهار رضايت کردند و خواستار تقويت بيش از پيش اين هماهنگي و ارتباط شدند.

در اين ديدار، سردار سرتيپ احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي در گزارشي گفت: تحقق پليس شايسته و بايسته نظام اسلامي و دستيابي به قدرت نرم و فراگير و پايدار با استفاده از علم، عقل و تدبير از جمله اهداف مورد نظر در نيروي انتظامي است.

وي همچنين با اشاره به پيچيدگي مسائل و روابط اجتماعي و تحول در حوزه ارتباطات خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با دستاوردهاي خوب خود در حوزه فناوري‌هاي نوين و با تغيير در ساختارها، ابزارها، رويکردها و کارکردها، به دنبال تحقق امنيت فراگير و پايدار در همه حوزه‌ها است.

در ابتداي اين ديدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه شد.


نوشته شده در   سه شنبه 6 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode