ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 بهمن 1397     |     کد : 186490

امام جمعه بناب:

محروم ترین شغل دولتی آموزگاری است

امام جمعه بناب گفت: به مسئله تعلیم و تربیت در کشور توجه چندانی نشده و محروم ترین شغل دولتی آموزگاری است.

 امام جمعه بناب گفت: به مسئله تعلیم و تربیت در کشور توجه چندانی نشده و محروم ترین شغل دولتی آموزگاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب محروم ترین شغل آموزگاری است و کم ترین امکانات در اختیار آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر اینکه متأسفانه طی چهل سال گذشته محروم ترین قشر جامعه معلمان بوده اند؛ افزود: باید برای دین مردم هزینه کرد اما در مجموعه ای که باید آینده سازان کشور در آن تعلیم و تربیت شوند، برای تخته سیاه گچ پیدا نمی شود.

وی سپس با بیان اینکه کشورمان این روزها خود را برای برگزاری جشن های عید بزرگ انقلاب اسلامی آماده می کند؛ اظهار کرد: جشن های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را بدون هیچ گونه کم و کاستی برگزار خواهیم کرد و دشمنان نظام را بیش از پیش مأیوس و ناامید خواهیم کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین تصریح کرد: ملتی که در بین آن ها حیا حاکم است، قطعاً دشمن نخواهد توانست به چنین ملتی غلبه کند ولی باید مرکز نشینان با جان و دل توجه کنند و برای دین و دینداری مردم هزینه کنند.

وی با تاکید بر اینکه البته در کنار برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی احترام ایام فاطمیه را نیز حفظ خواهیم کرد، گفت: حفظ شئون شرعی و رعایت حدود الهی بانوان جامعه از مهمات جامعه است.

امام جمعه بناب گفت: اختلاط محرم و نامحرم حرام است و شرعاً اختلاط زن و مرد در مسجد و در حال احیاء هم اگر باشند، حرام است.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه امروز بزرگ ترین تهدید برای کشور فضای مجازی است؛ گفت: هیچ چیز این کشور را تهدید نمی کند به جز بی توجهی به ارزش ها.


نوشته شده در   جمعه 5 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode