ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 دي 1397     |     کد : 186191

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

ضرورت توجه به تولید محتوا در برنامه های چهل سالگی انقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به تولید محتوا در برنامه های چهل سالگی انقلاب تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به تولید محتوا در برنامه های چهل سالگی انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدشهاب  الدین حسینی ظهر امروز در جلسه کمیته قرآنی ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  ایران اظهار کرد: شعار چهل سالگی انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است که به همین خاطر باید به تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته توجه ویژه ای داشت.

وی چهل سالگی انقلاب را سال کمال، رشد و بلوغ آن دانست وافزود: یکی از مهم ترین گام های امیدبخش کمیته قرآنی، می تواند تلاش برای تحقق ۱۰میلیون حافظ قرآن باشد که از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: این یک واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران، شبیه هیچ یک از انقلاب های تاریخ نیست و گفتمان آن متفاوت است. پس باید امسال گفتمان انقلاب اسلامی را برای نسل های جدید بازگو کنیم.

وی در ادامه توصیه کرد: لازم است که در برنامه های ویژه چهل سالگی انقلاب، بیش تر از قالب های شکلی، به محتواسازی توجه کنیم. برای مثال می توانیم همایشی با حضور قشر تاثیرگذار جامعه در حوزه قرآنی برگزار کنیم.

حجت الاسلام دکتر حسینی افزود: قرآن و انقلاب اسلامی نسبت به هم نقش متعامل و متقابل داشته اند و در واقع محتوای اصلی انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است و در همایش های این چنینی این مسائل باید بازطرح شوند.

وی همچنین گفت: درخصوص محافل قرآنی هم باید به مناسبت چهل سالگی انقلاب چهل محفل قرآنی در هرشهرستان استان برگزار شود و ستادهای قرآنی حرکت دهنده این محافل در شهرستان ها باشند.


نوشته شده در   سه شنبه 11 دي 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode