ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 آذر 1397     |     کد : 186075

امام جمعه مرند:

مهار گرانی وظیفه رئیس جمهور است

امام جمعه مرند با اشاره به کاهش قیمت دلار گفت: با این حال قیمت اجناس همچنان در حال افزایش است، آقای رئیس جمهور، وزرای مربوطه و روسای قوا، مهار گرانی و نظارت بر بازار وظیفه شماست.

 امام جمعه مرند با اشاره به کاهش قیمت دلار گفت: با این حال قیمت اجناس همچنان در حال افزایش است، آقای رئیس جمهور، وزرای مربوطه و روسای قوا، مهار گرانی و نظارت بر بازار وظیفه شماست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مرند، با اشاره به فرارسیدن سالروز ۹ دی خاطرنشان کرد: هفته آینده سالگرد فتنه سیاه و سیاه تر از سیاه و کور سال ۸۸ است، بازیگران اصلی این فتنه آمریکا، اسرائیل و انگلیس و آل سعود بودند، آمریکا از هر راهی می خواهد ملت ما را تحقیر کرده و استقلال و امنیت ما را بشکند.

وی افزود: آمریکا و انگلیس و عربستان در فتنه ۸۸ با ابزار رسانه ای تلاش کردند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند، اگر جمهوری اسلامی مردم نداشته باشد قدرتی نخواهد داشت چرا که اصل قدرت نظام ما مردم هستند.

امام جمعه مرند با اشاره به اینکه حضرت آقا در ۶ تیر ترور شد و ۷ تیر ۱۰ ها خادم مملکت به شهادت رسیدند و خدا خواست تا  ایشان را برای چنین روزهایی برای ما حفظ کند، اذعان داشت: اگر درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ نبود، چه خون هایی در این مملکت جاری می شد، اگر در مقابل خواسته های خلاف شرع برخی ها با قاطعیت ایستادگی نمی کرد، فتنه خاموش نمی شد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: قطعا وحدت ملی و حضور و اعتماد مردم و هشدارهای رهبری و مسئولانی که خالصانه به مردم خدمت می کنند، فتنه ها را از کشور ما دور می کند.

مسئولان چرا در گرانی کالاها غفلت می کنند؟

امام جمعه مرند در بخش دیگری با انتقاد از گرانی های افسارگریخته در کشور تصریح کرد: مسئولان در عمل دیرتر وارد عرصه می شوند که براین اساس دشمن به طمع می افتد که نمونه آن گرانی های اخیر است، چرا امروز در حالی که دلار کاهش پیدا کرده اما قیمت اجناس همچنان در حال افزایش است، آقای رئیس جمهور و وزرای مربوطه و روسای قوای سه گانه، کاهش دادن قیمت ها و نظارت بر بازار وظیفه شماست.

وی ادامه داد: آجیل مگر از خارج وارد کشور می شود که قیمت آن در شب یلدا سه یا چهار برابر شده است این چه مفهومی دارد، چرا باید مسئولان در برابر گرانی کالاها غفلت کنند؟

غربی های مدعی مسیحیت ننگ بشریت هستند

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در بخش دیگری با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) ابراز داشت: چهار دی ماه سالروز تولد حضرت عیسی روح الله است، این روز را به همه خداپرستان و هم وطنان مسیحی و مسیحیانی که از حضرت مسیح تبعیت می کنند، تبریک می گویم.

وی با اشاره به اینکه غربی ها که امروز مدعی حمایت از حضرت مسیح هستند مایه ننگ بشریت شده اند، تصریح کرد: همه جنایات و یا قطعا غالب قتل ها و آدم کشی ها یا مستقیم به دست آنها و یا با حمایت غربی ها صورت می گیرد.

امام جمعه مرند افزود: نمونه این کشورها، فرانسه است که شاهد نوع برخورد با مردم معترض هستیم، از طرفی شاهد جنایت های آمریکا در منطقه خاورمیانه هستیم که بیرون رفتن از این منطقه به نفع آن ها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان قدرت بزرگ اسلامی، یوسف گونه و پیامبر گونه با برخی کشورها که در جنگ تحمیلی علیه ما بودند برخورد کرد، قطعا با خارج شدن غربی ها و آمریکا از منطقه، آرامش به این منطقه برمی گردد.

ضرورت حفظ صله رحم

وی در بخش پایانی با گرامیداشت سنت دیرینه ایرانیان در شب یلدا عنوان کرد: امشب طولانی ترین شب است و صله رحم و دیدار با بزرگان از سنت های خوب امشب به شمار می رود که نباید آن را ترک کنیم، پیامبر فرمود صله رحم در دین من لازم است ولو اگر لازم باشد انسان یک سال راه برود.

امام جمعه مرند با اشاره به اثرات صله رحم تاکید کرد: با صله رحم، عمر انسان و روزی ها افزایش پیدا کرده و حساب ها و مرگ آسان تر می شود.


نوشته شده در   جمعه 30 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode