ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 آذر 1397     |     کد : 185924

امام جمعه سراب:

متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند/ هشدار درباره سوءاستفاده سیاسیون از ساحت دانشگاه

امام جمعه سراب گفت: متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند در حالی که این روز با برچسب استقلال‌خواهی ، آرمانخواهی و مطالبه‌گری باید شناخته شود.


امام جمعه سراب گفت: متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند در حالی که این روز با برچسب استقلال‌خواهی ، آرمانخواهی و مطالبه‌گری باید شناخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: نماز حق خداوند بر بندگان خود است و هر کس به نماز بی‌توجهی نشان دهد با قارون محشور شده و در ردیف منافقان  قرار خواهد گرفت.

امام جمعه سراب تصریح کرد: نماز موجب خودسازی، شکوفایی و تعالی انسان‌ها می‌شود و بزرگ‌ترین بازدارنده از گناه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با انتقاد از کوتاهی برخی مدیران دربرپایی نماز در دستگاه زیرمجموعه خود یادآور شد: اولین وظیفه مدیر تلاش برای پررنگ کردن صف نماز می‌باشد و در این صورت آثار معنوی نماز موجب پیشرفت در کارها و انجام بهینه مسوولیت‌ها می‌شود.

امام جمعه سراب به ۱۶ آذرماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت: تهذیب نفس و مهارت‌افزایی علمی و کسب مدارج دانش مسوولیت و رسالت بزرگ دانشجویان است.

اکرمی، شهادت سه دانشجوی آزادیخواه توسط رژیم منحوس پهلوی را پیام بزرگی به دانشجویان در تمام اعصار عنوان کرد و افزود: بالندگی دانشجویان موجب رشد جامعه می‌شود.

خطیب جمعه سراب هشدار داد که برخی سیاسیون به خصوص در ایام انتخابات با قصد بهره‌برداری از شور و نشاط دانشجویی درصدد سوءاستفاده از ساحت دانشگاه‌ها  برمی‌آیند.

امام جمعه سراب یادآور شد: دانشجویان نه راست و نه چپ می‌شناسند بلکه دانشجویان ما ولایی و انقلابی هستند.

اکرمی تصریح کرد: متاسفانه برخی قصد دارند تا روز دانشجو را با موسیقی و آواز معرفی کنند در حالی که این روز با صفت استقلال‌خواهی، آرمانخواهی و مطالبه‌گری باید شناخته شود.

تریبون این هفته نماز جمعه در اختیار دانشجویان علوم پزشکی سراب قرار گرفت

با ابتکار امام جمعه سراب تریبون و امور اجرایی نماز جمعه این هفته سراب به دانشجویان دانشکده علوم پزشکی سراب سپرده شد.

حمید راستی، دانشجوی رشته پزشکی و دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی در سخنان قبل از خطبه به نقش بی‌بدیل دانشجویان در عرصه‌های مختلف پیشرفت اشاره کرد و شهید باکری را الگویی برای دانشجویان عنوان کرد.

در ادامه از دانشجویان فعال در حوزه فرهنگ تجلیل شد.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 16 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode