ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 13 آذر 1397     |     کد : 185887

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مسئولان در خدمت رسانی به مردم، فراجناحی عمل کنند/ مشکلمان با شکایت کردن از یک خبرنگار حل نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مسئولان در خدمت رسانی به مردم، فراجناحی عمل کنند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مسئولان در خدمت رسانی به مردم، فراجناحی عمل کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در جلسه شوارای اداری استان و آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روز تصویب قانون اساسی گفت: رای مردم به قانون اساسی، بزرگ‌ترین تجربه مردم سالاری دینی است و در تاریخ انقلاب‌های جهان، هیچ انقلابی را نمی‌توان یافت که به فاصله دو ماه بعد از پیروزی انقلاب و سقوط رژیم شاهنشاهی، نظام جدید به این شکل و با آرای ۹۸ درصد به تصویب برسد.

وی در ادامه با اشاره به محاسن اخلاقی استاندار سابق آذربایجان شرقی، بیان کرد: دکتر خدابخش، فردی پاک دست، متدین و علاقه‌مند است که در طول ۱۴ ماه، نمازش یک بار قضاء نشده است، یکی از امتیازات بزرگ ایشان این بود که مسائل سیاسی و جناحی را به کار ارتباط نداد و ارتباط خوبی با همه داشت.

وی تصریح کرد: از این که یک چهره علمی و فرهنگی سکان استان را به دست می‌گیرد، قدردان نمایندگان و دولت هستیم، افتخار می‌کنیم که فردی فهیم، علمی و استاد تمام دانشگاه تبریز به عنوان استاندار انتخاب شده است و باید همگان کمک کنند تا این شخصیت فهیم موفق شود، گر چه تمامی کاندیداها برای این مسئولیت، قابل احترام هستند.

امام جمعه تبریز خطاب به مسئولان، عنوان کرد: مردم محبت، نوازش و تفقد می‌خواهند، حل مشکلات اقتصادی و نقدینگی باید مورد توجه قرار بگیرد و ضرورت دارد از امکانات کشور و استان برای حل مشکلات کارخانجات و صنعت بهره بگیریم.

وی افزود: بانک‌ها باید به صنعت استان کمک کنند، اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی نیز از دیگر مواردی هستند که باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

وی عنوان کرد: شاهد هستیم با وجود این که قیمت ارز پایین آمده، اما کالاها همچنان گران هستند، مالیات ارزش افزوده اهالی صنعت و بازار را تحت فشار قرار داده، در حالی که وعده داده شده بود که در مجلس تغییری در این خصوص ایجاد شود که نشد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این که باید در موقع تحریم از اهالی صنعت حمایت شود، اظهار کرد: بدهی مالیاتی کارخانجات و صنعتگران تقسیط شود، انتظار می‌رود از کارگران کارخانجات حمایت شود.

وی در ادامه بر ضرورت حمایت از فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت و احترام به خانواده‌های شهدا و جانبازان، فراجناحی عمل کردن در خدمت رسانی به مردم، توجه به جوانان و میدان دادن به آن‌ها در کارهای اجرایی، استفاده از تجربه‌های پیشکسوتان و بازنشستگان، توجه ویژه به مسایل زیست محیطی، توجه به فقرا و نیازمندان جامعه تاکید کرد.

وی ادامه داد: توجه به دانشگاه، علم و فرهنگ، حل مشکلات بازار و اصناف، تقویت ورزش استان و کلانشهر تبریز، ترویج اخلاق ورزشی، کمک به ازدواج آسان جوانان، حمایت از کارهای فرهنگی با توجه به هجمه عظیم دشمنان و حمایت ارگان‌های فرهنگی، گوشزد کردن دستاوردهای 40 ساله انقلاب، حمایت از مسئولان، رسانه‌ها و خبرنگاران، حمایت از ارتش، سپاه و نیروهای امنیتی استان و ارگان‌های امنیتی، مبارزه با فساد، همکاری با قوه قصاییه و مواد مخدر و توجه ویژه به آموزش و پرورش نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

آل هاشم در ادامه بیان کرد: از نجابت مردم قهرمان آذربایجان که در کنار مردم غیرتمند ایران اسلامی که در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشتند، قدردانی می‌کنم و همه مسئولان را به همدلی و وحدت دعوت می‌کنیم و این رمز موفقیت ما در مقابل دشمن است؛ چرا که امروزه، دشمن سعی بر اختلاف افکندن بین قومیت‌های ایرانی و اهل تسنن و تشیع دارد.

وی متذکر شد: ما ایرانی هستیم و باید همه‌مان به پرچم جمهوری اسلامی ایران افتخار کنیم.

 


نوشته شده در   سه شنبه 13 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode