ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 آبان 1397     |     کد : 185661

امام جمعه مرند:

تشدد بین دولت و ملت ایران از توطئه های آمریکا است

امام جمعه مرند گفت: واژه تسلیم و ذلت در بین ملت ایران معنایی ندارد، آمریکا می خواهد بین دولت و ملت تشدد ایجاد کند.

 امام جمعه مرند گفت: واژه تسلیم و ذلت در بین ملت ایران معنایی ندارد، آمریکا می خواهد بین دولت و ملت تشدد ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی(ره) ابراز داشت: در طول ۴۰ سال اخیر، ملت ایران بارها آمریکا را شکست داده، امروز آمریکا حیثیتی ندارد و کوچک ترین کشورها نیز پرچم آن را به آتش می کشند.

وی افزود: آمریکا امروز به یک دولت بی آبرو و بی حیثیت و منفور تبدیل شده که این به برکت خون شهدا و تحمل سختی ها توسط مردم ایران است.

امام جمعه مرند بر ضرورت پایداری در مقابل استکبار تاکید کرد و اذعان داشت: ما نابودی آمریکای ظالم و گرگ صفت را لحظه شماری می کنیم و این وعده به زودی محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به وعده رئیس جمهور عیاش و قمارباز آمریکا برای آغاز تحریم های ۱۳ آبان عنوان کرد: ۱۳ آبان امسال پرشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، ملت ایران ملت بزرگ و ریشه داری است و آمریکا هنوز این ملت را نشناخته است.

خطیب نماز جمعه این هفته مرند گفت: جمهوری اسلامی ایران، تجریه تحریم اجماع جهانی را پشت سر گذاشت اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند، اما امروز بیشتر کشورهای اروپایی با آمریکا همراه نیستند.

وی با اشاره به شکست اجماع برخی کشورهای عربی علیه ایران ادامه داد: ایران امروز قدرتمند از گذشته شده و باید با ایستادگی و جدیت، پشتیبان یکدیگر باشیم و دولت نیز به وظایف خود عمل کند.

امام جمعه مرند اذعان داشت: واژه تسلیم و ذلت در بین ملت ایران معنایی ندارد، آمریکا می خواهد بین دولت و ملت تشدد ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده گفت: دولت باید با نظارت جدی و برخورد با مفسدین اقتصادی و برخورد عملی، مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی دلگرم تر کند.

پیاده روی اربعین امروز بین المللی شده است

خطیب نماز جمعه این هفته مرند در ادامه با تقدیر از رزمایش بزرگ پیاده روی اربعین تصریح کرد: حماسه پیاده روی اربعین به برکت انقلاب اسلامی ایران است که امروز به یک حرکت بین المللی تبدیل شده است.

وی با اشاره به برپایی بیش از ۱۰ هزار موکب در عراق به مناسبت اربعین حسینی گفت: انتظار می رود دولت برخی مسائل و مشکلات را برای رفاه زائران حل و فصل کند.

امام جمعه مرند عنوان کرد: موکب شهرستان مرند نیز در کربلا دایر شده بود که بیشترین خدمات به زائران اربعین، در بین مواکب استان آذربایجان شرقی از سوی موکب شهرستان مرند ارائه شد.

هجرت پیامبر عامل پایه گذاری تمدن الهی شد

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در خطبه اول با اشاره به سالروز هجرت پیامبر تصریح کرد: این هجرت عامل پایه گذاری تمدن بزرگ الهی برای عزت و سربلندی و سعادت انسان در جهان مادی شد.

خطیب نماز جمعه این هفته مرند افزود: امروز بعد از گذشت هزار و ۴۴۰ سال از هجرت پیامبر، علیرغم همه تلاش های دشمن، نتوانسته اند جلوی پیشرفت و توسعه اسلام را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه اسلام برای مکان یا زمان خاصی نیست، تاکید کرد: اسلام باعث نجات همه انسان ها از غم و اندوه است براین اساس، پیامبری از جنس انسان ها مبعوث شد تا مردم را به سوی خداوند هدایت کند.

امام جمعه مرند در بخش پایانی با اشاره به سالروز رحلت علامه طباطبایی(ره) تصریح کرد: این روز به نام هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده که باید نسبت به مطالعه اهتمام بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهید تهرانی اقدم پدر موشکی ایران گفت: چنین مردانی با ایثار و از خودگذشتگی، نظام اسلامی را به اقتدار امروز رساندند و باید قدردان خون شهدا باشیم.
کد خبر


نوشته شده در   جمعه 18 آبان 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode