ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 مهر 1397     |     کد : 185182

شب رویایی کهکشانی‌ها در ورزشگاه یادگار امام (ره)...

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ایستگاه هشتم لیگ برتر، برد پرگلی کسب کرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ایستگاه هشتم لیگ برتر، برد پرگلی کسب کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 17:40 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 5 بر صفر تراکتورسازان به پایان رسید.
 
ترکیب تراکتورسازی:
محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، علیرضا نقی‌زاده (86 علی طاهران)، مسعود شجاعی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، اشکان دژاگه، سوگیتا (78 احسان پهلوان)، احسان حاج صفی، آنتونی استوکس
 
ترکیب استقلال خوزستان:
حسین پورحمیدی، احمد ال نعمه، محمد شریفی (46 ایوب کلانتری)، وحید حمدی نژاد، سعید زارع، رضا درویشی (74 محمدرضا مظاهری)، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پور ابوالقاسم و میثم مکوندزاده (46 یونس دلفی)
 
تیم داوری:
یاسر همرنگ، محمد جواد مداح، حسن انتظاری و کمیل غلامی
اخطارها: مصطفی کیانی، میثم شاه مکوندزاده و وحید حمدی‌نژاد از استقلال خوزستان
 
شرح بازی:
این بازی از ساعت 17:40 آغاز شد و در حالی که تماشاگران نیز استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده اند، در دقیقه 21، علی عبدالله زاده موفق شد با شوتی از راه دور، دورازه تیم میهمان را باز کند تا تراکتورسازی از حریف خود پیش بیفتد.
 
در ادامه و در دقیقه 34 بازی، خطای مدافع تیم استقلال خوزستان روی علیرضا نقی زاده، داور بازی را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کرد که آنتونی استوکس توانست از روی نقطه پنالتی، گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.
 
این پایان کار نبود و آنتونی استوکس در دقیقه 40 بازی، موفق شد در شلوغی محوطه جریمه، گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند و کار را در همان یک نیمه یکسره کند.
 
در نیمه دوم بازی هم تراکتورسازی بازی بسیار مسلط و خوبی ارائه داد و در دقیقه 63 مسابقه، آنتونی استوکس با دریبل کردن مدافع مستقیم خود، توانست گل زیبایی را وارد دروازه حریف کند و یک هت‌تریک در روز درخشان خود و تیمش، به نام خود ثبت کند.
 
این پایان کار تراکتور و استوکس نبود و در دقیقه 83 بازی، استوکس بار دیگر توانست دروازه تیم میهمان را باز کند تا با ثمر رساندن گل چهارم خود و گل پنجم تیمش، شب درخشانی را پشت سر بگذارد.
 
در حالی که بازی با پیروزی پنج گله تیم میزبان رو به پایان بود، در دقیقه 90 اشکان دژاگه موفق شد ششمین گل تیمش را وارد دروازه استقلال خوزستان کند تا سرخپوشان تبریزی، سه امتیاز شیرینی را به اندوخته‌های خود اضافه کنند.
 
حاشیه‌های بازی:
 
*استقبال خوبی از این بازی به عمل آمده بود و با گذشت نیم ساعت از زمان بازی، همچنان بر تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شد.
 
*محمد تقوی، در این بازی به عنوان سرمربی موقت تراکتورسازان فعالیت می‌کند و در این بازی با شال تراکتور در کنار زمین حاضر شده است.
 
*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، 41 هزار نفر اعلام شد.


نوشته شده در   شنبه 7 مهر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode