ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 شهريور 1397     |     کد : 185011

دشمن درصدد تضعیف نظام و دولت در قالب جنگ اقتصادی است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این شرایط خطیر، نباید پشت دولت را خالی کرد بلکه همه باید دولت و مسئولان را حمایت کنند زیراکه تمامی هجمه ها و فشارها بر روی دولت قرار دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این شرایط خطیر، نباید پشت دولت را خالی کرد بلکه همه باید دولت و مسئولان را حمایت کنند زیراکه تمامی هجمه ها و فشارها بر روی دولت قرار دارد.
وی ادامه داد: با توجه به شکست های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در عرصه نظامی، آنان به دنبال ضربه زدن به نظام و تضعیف آن با بهره گیری از ابزار تحریم ها و فشار اقتصادی هستند.
وی اضافه کرد: مسئولان نیز در وضعیت فعلی و با توجه به تحریم های بی سابقه علیه کشورمان، مدیریت مناسب و رسیدگی و رفع مشکلات مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
خطیب جمعه مراغه گفت: دشمن می خواهد با ایجاد گرانی، تورم، مشکلات اقتصادی و معیشتی، حمایت مردم را از دولت و نظام اسلامی کم رنگ کرده یا سلب کند.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی و ایام عزاداری حسینی افزود: فرهنگ عاشورا باید سرمشقی برای تمایم ملت های آزاده جهان شود.
وی ادامه داد: سوگواری های حسینی نیز باید عاری از بدعت ها، خرافه گریی و اغراق ها باشد و در شان اهل بیت عصمت و طهارت و امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت برگزار شود.
وی همچنین با اشاره به روز شعر و ادب فارسی و زادروز استاد شهریار گفت: این استاد بزرگ عرصه فرهنگ و هنر در زبان های فارسی و ترکی اشعار بزرگ و تاثیرگذاری را سرود و نامگذاری زادروز وی به عنوان روز شعر و ادب فارسی، اقدامی شایسته است.
وی افزود: اشعار استاد شهریار همواره سرشار از احساسات پاک و انسانی و در مدح اهل بیت (ع) از جمله حضرت علی (ع) و آل الله بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   شنبه 24 شهريور 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode