ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 16 اسفند 1396     |     کد : 182848

آلمان به آمریکا درباره تشدید جنگ تجاری هشدار داد

سخنگوی دولت آلمان در واکنش به تهدیدات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر افزایش تعرفه‌های واردات خودرو از اتحادیه اروپا ،که منجر به تشدید جنگ تجاری می شود، هشدار داد.

سخنگوی دولت آلمان در واکنش به تهدیدات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر افزایش تعرفه‌های واردات خودرو از اتحادیه اروپا ،که منجر به تشدید جنگ تجاری می شود، هشدار داد.«اشتفن زایبرت» اعلام کرد: با تشدید جنگ تجاری میان اروپا و آمریکا که به نفع هیچ یک از طرف‌ها نیست ،هر دوی آنها متضرر خواهند شد و باید واشنگتن مسیر اشتباه را در پیش نگیرد. وی با بیان این که یک جنگ تجاری نه به نفع آلمان، نه به نفع اروپا و نه به نفع آمریکا است، گفت: چنین تدابیری باعث صدمه به جریان‌های تجارت بین‌المللی و صنایع ما خواهد شد اما فراتر از همه کارگران و مصرف کنندگان را در هر دو سمت اقیانوس اطلس متضرر خواهد کرد.
«جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا نیز، در تماس تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا ، با ابراز نگرانی از تصمیم وی برای افزایش تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم که خطر یک جنگ بالقوه تجاری را به دنبال دارد،تاکید کرد: اعمال چنین تعرفه ای برای حصول توافقی درمورد پیمان تجاری«نفتا»، سودمند نخواهد بود. در چنین شرایطی،«دانیل سالیوان»، سناتور آمریکایی اعلام کرد: واشنگتن در صورت تغییر رفتار روسیه در عرصه جهانی تحریم‌ها علیه این کشور را لغو می‌کند.وی با بیان این که مسکو باید فعالیت خود را در چند حوزه که با منافع واشنگتن مغایرت دارد متوقف کند،افزود: روسیه باید از حضور در اوکراین و دخالت در اوضاع داخلی این کشور دست بکشد و روند دخالت‌های خود را در انتخابات برخی کشورها متوقف کند. خبر دیگری حاکیست،«کاندولیزا رایس» وزیر خارجه اسبق آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی‌ان ‌ان» اعلام کرد: آمریکا یک کشور از هم گسیخته است. وی با بیان این که فاصله میان نخبگان با مردم در کشور ما افزایش یافته است، تأکید کرد: کشوری هستیم که اهداف مشترک خود را گُم کرده ایم و هیچ کشوری بدون این درک نمی تواند پایدار بماند. رایس ادامه داد: ما حتی بر مبنای مسائل نژادی و یا ملیتی خود نیز، با یکدیگر متحد نیستیم.مردم در کشور ما زندانی طبقه اجتماعی خود هستند.
http://www.ettelaat.com/etiran/?p=351946


نوشته شده در   چهارشنبه 16 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode