ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 اسفند 1396     |     کد : 182642

برگزاری گفتمان خانواده در تالار شهید بهشتی مراغه

گفتمان خانواده در تالار شهید بهشتی مراغه برگزار شد.

گفتمان خانواده در تالار شهید بهشتی مراغه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،احدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه در این زمینه گفت:گفتمان خانواده با حضور والدین در تالار شهید بهشتی مراغه برگزار شد.
احدی افزود:سخنران این همایش حجت‌الاسلامعلی امیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی بود و با ایراد سخنانی در خصوص اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده افزود:ازدواج مانع از انجام برخی بی عفتی ها، ناهنجاری ها و بی بند و باری ها در جامعه می‌شود و ارتباطات بر اساس قوانین الهی و اسلامی در بین افراد برقرار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: غربی ها برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد انحطاط در جامعه اسلامی، بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند.

حجت‌الاسلام امیری با اشاره به رواج فرهنگ ازدواج غربی در جامعه خاطرنشان کرد: ارتباط اینترنتی، پیامکی و چت در جامعه سبب شده که افراد بدون شناخت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در نتیجه آن میزان طلاق در جامعه اسلامی افزایش می یابد.وی گفت: جوانان باید با عمل به دستورات الهی قرآن و احکام متعالی اسلام در مورد ازدواج، بنیان های خانواده خود را مستحکم کنند.کارشناس خانواده از ماهواره به‌عنوان بدترین وسیله ارتباطی در جهان نام برد و ادامه داد: ماهواره ابزار قدرتمند بیگانگان برای تأثیرگذاری بر بنیان خانواده های ما بوده و از این طریق بنیان خانواده ها را متزلزل و نابود می‌کنند.
 

حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه باید خودکنترلی را در خود تقویت کنیم، یادآوری کرد: تقوا موجب کنترل خود از گناهان مختلف می‌شود و این امر باید در بین افراد جامعه تقویت شود.
این گفتمان روز چهارشنبه ۲۵بهمن ماه جاری برگزار شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode