ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 14 دي 1396     |     کد : 181749

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

حماسه ۹ دی انقلاب سوم جمهوری اسلامی ایران بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از حماسه نهم دی ماه ملت ایران به عنوان انقلاب سوم یاد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از حماسه نهم دی ماه ملت ایران به عنوان انقلاب سوم یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی عصر چهارشنبه در  جلسه هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی آذربایجان شرقی  با گرامیداشت هفته بصیرت از نهم دی ماه به عنوان انقلاب سوم در تاریخ جمهوری اسلامی نام برد.

وی گفت: بعد از حماسه پرشور ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی حماسه نهم دی ماه ملت ایران انقلاب سوم بود که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پیروز این میدان و انقلاب بودند

حسینی، تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را مولود انقلاب اسلامی دانست و افزود: تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای فرهنگی ودینی بوده و نقش محوری و مهمی در ترویج ارزش های دینی انقلاب اسلامی و   فرهنگ قرآن و اهل بیت ایفا کرده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه از فعالیت ۶۸۰ موسسه و خانه قرانی در آذربایجان شرقی خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغی سازمان تبیلغات اسلامی در سطح شهرها و روستاها خاطرنشان کرد:سال گذشته ۵۱ مبلغ به روستاها اعزام شده بود و در حال حاضر ۱۱۲ عالم دینی به عنوان مبلغ ارزش های دینی و فرهنگی در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار فعال بوده و ۱۳۰۰ روستا نیازمند عالم دینی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد : ۷۰ هزار نفر ساعت برای بحث های تبلیغ دینی در ایام محرم و صفر جهت انجام کارهای تبلیغی و ارزش های دینی به روستاها و نقاط محروم اعزام شده اند.

وی با اشاره به رشد شرکت کنندگان در سنت حسنه اعتکاف نیز گفت: سال گذشته کمتر از ۱۵ هزار نفر در سنت حسنه اعتکاف شرکت کرده بودند که در سال جاری  با رشد ۲۵ درصدی تعداد شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر ارتقاء یافت.

حسینی در ادامه با اشاره به فعالیت هیئت های مذهبی در استان نیز خاطرنشان کرد: شورای هیئت های مذهبی استان آذربایجان شرقی برای سازماندهی در کنار کانون مداحان و شعرای آئینی با عضویت۶ هزار مداح در سطح استان فعال است.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۸۰۰ هیئت مذهبی در سطح استان آذربایجان شرقی وجود دارد و اگر هر کدام از این هیئت ها در بحث آسیب های اجتماعی  مانند طلاق و اعتیاد وارد شده و جلوی هر کدام از این معضلات را بگیرند موفق عمل خواهند کرد.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 14 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode