ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 آذر 1396     |     کد : 181408

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

فرهنگ‌سازی، اولین و مهم‌ترین گام در بحث اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، فرهنگ‌سازی را اولین و مهم‌ترین گام در بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، فرهنگ‌سازی را اولین و مهم‌ترین گام در بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی، امروز در جلسه جمعیت زنان فرهیخته آذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از طرح‌های ارائه‌شده توسط اعضا این جمعیت درخصوص اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: متاسفانه فرهنگ اقتصاد مقاومتی چه در جامعه و چه در بین مسئولان ما که باید مجری این فرهنگ باشند، جا نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه به ۳۹مین سالگشت انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم، ادامه داد: گاهی پیش می‌آید که صرفا به فکر ارائه طرح می‌شویم درحالی که باید به همراه طرح‌ها، راهکارهایی نیز برای اجرایشان ارائه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین اعلام کرد: وقتی بیکاری جوانان رو به تزاید است؛ وقتی بیش از نیمی از کارخانجات رو به  تعطیلی است، وقتی خودمسئولان ما خودروی غیرایرانی سوار می‌شوند، این یعنی اقتصاد ما به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت نمی‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و خرید لوازم و اجناس ایرانی همواره به عنوان یک ارشاد بوده و نه نهی شرعی، پس لازم است نسبت به رهنمودهای ارزشمند ایشان کارهای شایسته‌ای انجام بدهیم.

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از جامعه ما را قشر بانوان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: زن عفیف، نجیب و دارای پشتوانه فکری و اقتصادی و اسلامی، امروز باید به عنوان الگوی سوم زن در جامعه ما شناخته شود و این موج آغاز نمی‌شود مگر از درون خانواده‌ها.

وی با برشمردن فرهنگ‌سازی به عنوان اولین قدم در بحث اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: وقتی محلی برای عرضه کالای ایرانی درجامعه‌مان نباشد و وقتی کسی به جنس ایرانی اعتقادی نداشته باشد، عملا تولید محصولات ایرانی فایده‌ای نخواهد داشت پس ما باید  گام خود را در راستای فرهنگ‌سازی، فرهنگ تولید، فرهنگ اشتغال برداریم  و اعتقاد مان در لبیک گویی به مقام معظم رهبری استفاده از اجناس ایرانی باشد


نوشته شده در   شنبه 25 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode