ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 مهر 1396     |     کد : 180148

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری هشتمین اجلاسیه علمای بلاد در تبریز

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جزئیات برگزاری هشتمین اجلاسیه علمای بلاد منطقه شمالغرب کشور را تشریح و برنامه‌های آن را اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جزئیات برگزاری هشتمین اجلاسیه علمای بلاد منطقه شمالغرب کشور را تشریح و برنامه‌های آن را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی امروز ظهر در جلسه کمیسیون حوزه و روحانیت هشتمین اجلاسیه علمای بلاد منطقه شمال غرب کشور اظهار کرد: این اجلاسیه به میزبانی تبریز و تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهرماه برگزار خواهد شد.

دبیر هشتمین اجلاسیه علمای بلاد منطقه شمال غرب کشور افزود: ۱۰جلسه کشوری و چندین جلسه منطقه‌ای برگزار شده است و اکنون ما در حال آماده سازی هشتمین دوره این اجلاس با حضور علمای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی واردبیل در تبریز هستیم.



دکتر حسینی تصریح کرد: ابتدا کمیسیون‌های مقدماتی استان‌ها به‌طور جداگانه تشکیل شده تا موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی- تبلیغی در قالب کشوری و منطقه‌ای و استانی با حضور علمای منطقه بحث و بررسی شود.

وی افزود: نقاط قوت، فرصت‌ها، تهدیدها و چالش‌ها در این جلسات مورد بحث قرار می‌گیرند اما موضوع اصلی اجلاسیه، رسالت حوزه و روحانیت در نهادینه‌کردن فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که کمیسیون‌ها در این موضوعات فعالیت می‌کنند.



 حسینی خبر داد: موضوعات جمع‌بندی شده و به صورت اولیه در اختیار جامعه مدرسین قرار گرفته است. بعد از جمع بندی در قالب بیانیه در روز ۲۷ام مهر ماه در اجلاسیه عمومی ارائه خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: در این اجلاسیه ۲۰۰نفر از علمای اردبیل، ۲۰۰ نفر از علمای آذربایجان غربی و ۶۰۰ نفر از علمای آذربایجان شرقی حضور خواهند یافت که بر این اساس به خاطر اینکه تمام علمای شاخص استان بتوانند حضور یابند سهمیه‌بندی و دعوت انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: این اجلاسیه در سالن همایش‌های مصلی امام خمینی(ره) با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   دوشنبه 10 مهر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode