ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 شهريور 1396     |     کد : 179998

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛ وظیفه اصلی طلایه داران تبلیغ دفاع از حریم ولایت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ایام محرم باید عزاداری‌ها و منابر فاخر برگزار شود افزود:وظیفه اصلی طلایه داران تبلیغ دفاع از حریم و حرم ولایت است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ایام محرم باید عزاداری‌ها و منابر فاخر برگزار شود افزود:وظیفه اصلی طلایه داران تبلیغ دفاع از حریم و حرم ولایت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدشهاب‌الدین حسینی امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ (همایش روحانیت قبل از اعزام ماه محرم)که در مسجد جامع تبریز برگزار شد، اظهار کرد: رسالت اصلی روحانیت، تبلیغ و گسترش فرهنگ قرآن و عترت در جامعه است.

وی با بیان اینکه بیان سیره عملی اهل بیت از مهم‌ترین وظایف روحانیون است، ادامه داد: رسالت دیگر طلایه‌داران عرصه تبلیغ فرهنگ دینی، دفاع از حرم و حریم اهل بیت می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: اگر ۱۴۰۰سال پیش در جهت دفاع از سنت و سیرت پیامبر اسلام (ص)، امام حسین (ع) مکتب عاشورا را بنیان گذاشت، امروز وظیفه ما این است که فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را در جامعه تبیین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ازخودگذشتگی ارزشمند مدافعان حرم تاکید کرد: مدافعان حرم امروزه با ازخودگذشتگی تمام و به صورت خالصانه در راه اسلام فرهنگ مقاومت را تبیین و تثبیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: مسائلی که امروزه درباره عرفان‌های نوظهور مثل عرفان حلقه و کیهانی و... مطرح است، در جهت تحریف جوانان ما وارد عرصه شده‌اند که روحانیون امروز ضمن آشنایی با آن‌ها باید به صورت جدی مقابله نمایند.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن ماه محرم تصریح کرد: اگر قرار است عزاداری‌های فاخری برگزار کنیم، باید عزاداری‌های ما مسجدمحور باشند ، اصل برای ما مسجد است و به همین خاطر باید جوانان را برای حضور در مساجد تشویق کنیم.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 29 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode