ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 شهريور 1396     |     کد : 179778

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت نیازسنجی دانش‌آموزان در مدارس پایلوت

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت نیازسنجی دانش‌آموزان در مدارس پایلوت استان تاکید کرد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت نیازسنجی دانش‌آموزان در مدارس پایلوت استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید شهاب‌الدین حسینی امروز در جلسه شورای استانی جمعیت بانوان فرهیخته فعال عرصه دینی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: هدف ما فعال‌سازی جمعیت بانوان فرهیخته استان است و به طبع با فعال‌سازی این جمعیت، بخشی از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی نیز فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم فعالیت‌های جمعیت بانوان فرهیخته را با دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی تطبیق داده و تلفیق کنیم، قطعا شاهد برنامه‌های ارزشمندی خواهیم بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود تاکید: ایجاد گفتمان‌های دینی جزو وظایف سازمان است و گسترش این گفتمان‌ها هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی باعث ارتقا و رشد خواهد شد.

دکتر حسینی همچنین در ادامه با اشاره به ضرورت نیازسنجی بین دانش‌آموزان اعلام کرد: باید سعی کنیم حداقل نیازسنجی در مدارس پایلوت اتفاق بیفتد چراکه نیازسنجی و پرداختن به مشکلات روز دانش‌آموزان اهمیت دارد. ما نباید بر اساس حرف‌هایی که عموم می‌گویند برنامه‌هایمان را طراحی و اجرا کنیم.

حسینی افزود:  برای موضوع نیازسنجی‌ها نیازمند برقراری ارتباطاتی با معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان هستیم تا به جمع‌بندی خاصی برسیم و بتوانیم همچون سال قبل ۸هزار گفتمان دانش‌آموزی در سطح استان برگزار کنیم.

در بخش دیگری از این جلسه مسائلی همچون ضرورت راه‌اندازی سایت برای جمعیت بانوان فرهیخته و همچنین توانمندسازی بانوان مبلغه حوزوی استان مورد تاکید مدیر کل و اعضا قرار گرفت.

 


نوشته شده در   شنبه 11 شهريور 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode