ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 25 مرداد 1396     |     کد : 179474

مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

میزان موفقیت هیئات مذهبی به طول و عرض دسته‌جات‌شان نیست

مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: هیئات‌ مذهبی اگر می‌خواهند بدانند چقدر در کار خود موفق بوده‌اند باید ببینند چقدر جامعه را اخلاقی کرده‌اند.

مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: هیئات‌ مذهبی اگر می‌خواهند بدانند چقدر در کار خود موفق بوده‌اند باید ببینند چقدر جامعه را اخلاقی کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،رضا معممی مقدم امروز در جلسه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان آذربایجان شرقی گفت: یکی از کارهای مهم شورای تشکل های دینی توسعه متوازن مراسم‌ها و مناسبات مذهبی است.

وی با بیان اینکه باید نسبت به احیای مناسبت‌های شاد و مفرح هم در جامعه اهتمام کنیم، ادامه داد: خوشبختانه دهه کرامت در کشور نهادینه می‌شود اما باید طبق تاکید مقام معظم رهبری مراسم غدیر را به صورت جدی برگزار کنیم.

مقدم تشریح کرد: غدیر نماد حقانیت شیعه است وبه همین دلیل باید توجه بیشتری به چنین مناسبت‌هایی که زیاد شناسانده نشده‌اند داشته باشیم.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: باید عاشورا را حفظ کنیم، نه اینکه عاشوراهای فلان و فلان و جدیدی را درست کنیم. ما در محرم و صفر چقدر مطلب داریم که نمی‌توانیم بگوییم و ذی‌الحجه را هم به محرم وصل می‌کنیم؟

مدیر تشکل های دینی کشور در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: هیئات‌ مذهبی اگر می‌خواهند بدانند چقدر در کار خود موفق بوده‌اند نباید به طول و عرض دسته‌جات توجه کنند، بلکه باید ببیننند چقدر جامعه را اخلاقی کرده‌اند.

وی در ادامه اعلام کرد: از مدیران تشکل‌های دینی درخواست داریم که در بحث صدور مجوزهای هیئات‌ مذهبی توجه بیشتری کرده و نسبت به حل اختلاف هیئات بی‌تفاوت نباشند.

وی در پایان با اشاره بر ضرورت آزاد شدن زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد: قرار است با همکاری مسئولین استانی آذربایجان شرقی داده‌های مربوط به زندانیان جرائم غیرعمد را تهیه کرده و در اختیار هیئات مذهبی بگذاریم تا نسبت به کمک و آزادی آن‌ها اقدام کنند چراکه یکی از فعالیت‌های مهم هیئات مذهبی همین‌هاست.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 25 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode