ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 خرداد 1396     |     کد : 177892

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

اعزام ۱۵۰۰ روحانی به شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی/برگزاری برنامه ویژه بانوان در ایام رمضان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از اعزام یک‌هزار و 500 روحانی برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه‌های دیگری از جمله ترتیل‌خوانی و جزءخوانی نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از اعزام یک‌هزار و 500 روحانی برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برنامه‌های دیگری از جمله ترتیل‌خوانی و جزءخوانی نیز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان اظهار کرد: از ۲۹ شعبان برخی از مساجد استان به صورت نمادین و خودجوش غبارروبی خواهند شد تا برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده شوند.
وی با بیان اینکه در راستای برنامه‌های ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار و یک روحانی به سطح استان اعزام خواهد شد، افزود: در چند بخش از جمله تفسیر ویژه، تبلیغ، احکام اساتید بر جسته به تبریز و سایر شهرستان‌های استان اعزام خواهند شد.


جزءخوانی روزانه در مصلای امام خمینی(ره) تبریز
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به جزءخوانی روزانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن کریم توسط قراء برجسته استانی و کشوری از ساعت ۱۵ در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برپا خواهد شد که این برنامه با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان و صدا و سیمای استان برپا شده که تکرار آن نیز بعد از اذان صبح پخش می‌شود.
وی سایر برنامه‌های ماه مبارک رمضان را از جمله ترتیل‌خوانی و جزءخوانی در مساجدو تفسیر بیان کرد و ادامه داد: تمام برنامه‌های ماه مبارک رمضان بر مبنای اصول فرهنگ اسلامی و دینی و با حالت متنوع و شاداب اجرا خواهد شد.


۳۰۰ مبلغه به شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی اعزام خواهند شد
حسینی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه ویژه برای بانوان نیز در نظر گرفته شده که در این راستا ۳۰۰ مبلغه به سراسر شهرستان‌های استان اعزام خواهند شد که با اصول و علم به تفسیر، تبلیغ کنند.


نوشته شده در   جمعه 5 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode