ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 خرداد 1396     |     کد : 177889

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی به مهر خبر داد:

اعزام ۱۶۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی در رمضان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از اعزام یک هزار و ۶۰۰ نفر از مبلغان دینی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از اعزام یک هزار و ۶۰۰ نفر از مبلغان دینی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی در ماه مبارک رمضان خبر داد.  
حجت الاسلام میکائیل اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از شاخص ترین برنامه های این اداره کل اعزام مبلغان دینی به روستاها، شهرها و بخش های مختلف استان است و در ماه مبارک رمضان قرار است یک هزار و ۶۰۰ نفر از روحانیون به مناطق اعزام شوند که در حال حاضر اعزام مبلغان دینی آغاز شده است و از اول ماه مبارک رمضان نیز مبلغان دینی در مساجد و حسینیه ها و دستگاه های اجرایی حضور خواهند یافت.  
وی همچنین در ادامه برگزاری جلسات تفسیر قرآن را از جمله برنامه های شاخص اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی دانست و افزود: بر اساس رایزنی های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان و موسسه عاشورا قرار است دو مفسر در تبریز و میانه حضور یابند که محمد حسن جوان علی آذر مشهور به مجتهد تبریزی در امامزاده سید حمزه تبریز و اعلایی بناب در شهرستان میانه حضور به تفسیر خواهند می پردازند.  
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه های شب های قدر در آذربایجان شرقی، گفت: شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان برنامه های مختلفی را برای این روزها پیش بینی کرده اند و بر اساس رایزنی های انجام شده با ستاد ساماندهی شئون فرهنگی قرار است مساجد غیر فعال در ایام ماه مبارک رمضان فعال شوند.  
حجت الاسلام اسکندری  با اشاره به مصادف ایام نخست ماه مبارک رمضان با ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، افزود: با توجه به اینکه روزهای آغاز ماه رمضان مصادف با رحلت امام خمینی (ره) است، به این منظور از دستگاه های مربوطه خواستار ارایه گزارش برنامه ها و برگزاری مراسم هایشان به معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان شده ایم.  
وی همچنین در ادامه به جزء خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام در مصلی بزرگ امام خمینی تبریز برنامه جزء خوانی قرآن به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی شبکه سهند تبریز پخش می شود و مدت زمان پخش این برنامه از اول تا آخرین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.  
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی سرکشی و نظارت به علما در شهرستان ها در صورت وجود مشکلات احتمالی و جریان سازی برای دعوت عموم مردم برای برنامه های ماه مبارک رمضان را از جمله برنامه های اداره کل تبیغات اسلامی استان برشمرد.  
حجت الاسلام اسکندری  همچنین از برگزاری جلسات تفسیر قرآن ویژه مدیران دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود:  بنده ۱۸ سال است که بنده دبیر برگزاری این جلسات هستم و این جلسات در طول ایام ماه مبارک رمضان قبل از اذان مغرب و عشاء به صورت دوره ای در ادارات مختلف برگزار می شود و در طول سال نیز روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت هفت تا ۸ صبح برگزار می شود.

 


نوشته شده در   جمعه 5 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode